آیدی نوین - دانلود رایگان زبان انگلیسی جامع کنکور سری میکرو طبقه بندی

دانلود رایگان زبان انگلیسی جامع کنکور سری میکرو طبقه بندی

کتاب-زبان-انگلیسی-جامع-کنکور-میکرو-طبقه-بندی-گاج

برای خرید کامل کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور سری میکرو طبقه بندی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان زبان انگلیسی جامع کنکور سری میکرو طبقه بندی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

کتاب میکرو «زبان انگلیسی جامع کنکور» دربردارنده‌ی مباحث این درس برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم بوده که به‌صورت پایه به پایه و درس به درس چیدمان شده است. این اثر یکی از کامل‌ترین کتاب‌های جامع کنکور بوده که شامل همه‌ی آن‌ چیزی است که برای کسب نتیجه‌ای قابل‌ قبول در کنکور لازم دارید و دربردارنده‌ی بخش‌های مختلفی است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. در بخش آموزش، گرامر هر درس به زبانی ساده، به‌صورت کامل و درس به درس با مثال و تست‌های فراوان تدریس شده تا داوطلبان بتوانند پس از مطالعه‌ی این بخش به پرسش‌های چهارگزینه‌ای این مبحث پاسخ دهند. در بخش بانک تست انواع پرسش‌های چهارگزینه‌ای در سطوح مختلف طراحی شده که از ساده به دشوار چیدمان گردیده است. در بین تست‌های طرح شده تا حد امکان از تست‌های مشابه کنکور سال‌های گذشته نیز پرسش‌هایی را خواهید دید. شایان ذکر بوده که مولف در این بخش برای راحتی دانش‌آموزان، تست‌های گرامر و واژگان را از یکدیگر جدا کرده‌ و در دو بخش مجزا آن‌ها را ارائه‌ نموده است. بعد از این موارد داوطلبان می‌بایست قدرت درک مطلب‌شان را افزایش دهند، در کتاب پیش رو تلاش بر آن بوده که تست‌های مربوط به قسمت «Cloze Test» و «Reading Comprehension» تا حد امکان از متن‌های کاربردی و مرتبط با موضوعات کتاب درسی باشد تا بر تسلط داوطلبان بیش از پیش بیفزاید. شایان‌ ذکر است که مؤلفان در این کتاب برای تمامی پرسش‌ها، پاسخ‌نامه‌ی کاملا تشریحی بیان نموده‌اند. در کتابچه‌ی این کالا (که ضمیمه‌ی رایگان میکرو زبان انگلیسی جامع کنکور است)، آموزش واژگان جدید کتاب‌ زبان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم (2000 واژه) و همچنین تمامی واژه‌های متداول خارج از کتاب درسی و مورد نیاز برای کنکور (2000 واژه) آمده است. همچنین مولف به‌جهت تکمیل پروسه‌ی آموزش داوطلبان، در این کتابچه تعداد زیادی کلوزتست (40 متن) و درک مطلب (90 متن) هم پیوست نموده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }