آیدی نوین - دانلود رایگان ریاضی یازدهم تجربی سری میکرو طبقه بندی

دانلود رایگان ریاضی یازدهم تجربی سری میکرو طبقه بندی

کتاب-ریاضی-یازدهم-تجربی-میکرو-طبقه-بندی-گاج-1503x1536

برای خرید کامل کتاب ریاضی یازدهم تجربی سری میکرو طبقه بندی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان ریاضی یازدهم تجربی سری میکرو طبقه بندی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

مؤلفان در کتاب پیش رو، به ارائه‌ی درس‌نامه و بیان نکات کلیدی، درون کادرهای آموزشی پرداخته‌اند. در گام بعدی تلاش شده از سطر به سطر کتاب درسی حتی پاورقی‌ها و مثال‌ها، سؤالات تألیفی چهارگزینه‌ای مطرح شود. در لابه‌لای این سؤالات، نمونه‌ تست‌هایی از کنکور سراسری داخل و خارج از کشور نیز ارائه شده تا هیچ مطلبی از قلم نیفتد. سپس نوبت فهمیدن جواب‌های نادرست و علت آن‌هاست. با یک پاسخ‌نامه‌ی تشریحی می‌توانید پاسخ‌های خود را بررسی کرده و با نقاط ضعف خود بیش‌ از پیش آشنا شوید. با اطمینان‌خاطر می‌توان گفت دانش‌آموزان پس از مطالعه‌ی کتاب‌های میکروطبقه‌بندی و سنجیدن نقاط ضعفشان قادر خواهند بود به هر نوع سؤال مرتبط با آن مبحث پاسخ دهند. کتاب “میکرو ریاضی یازدهم” نوشته‌ی مشترک حسین اسفینی و یوسف داستان است. هدف از تألیف این مجموعه، شناخت بیشتر مطالب و نکات کنکوری است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

1 reply on “دانلود رایگان ریاضی یازدهم تجربی سری میکرو طبقه بندی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }