آیدی نوین - دانلود رایگان واژگان سطر به سطر زبان انگلیسی و گرامر جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی

دانلود رایگان واژگان سطر به سطر زبان انگلیسی و گرامر جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی

کتاب-واژگان-سطر-به-سطر-زبان-انگلیسی-و-گرامر-جامع-کنکور-مینی-میکرو-طلایی-گاج-scaled

برای خرید کامل کتاب واژگان سطر به سطر زبان انگلیسی و گرامر جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان واژگان سطر به سطر زبان انگلیسی و گرامر جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

کتاب مینی میکرو طلایی “واژگان سطر به سطر و گرامر زبان انگلیسی” توسط سعید ابراهیمی در 288 صفحه گردآوری شده است. از آنجایی که مهارت خواندن و درک مطلب یکی از مهارت‌های چهارگانه‌ی مشترک برای یادگیری کلیه‌ی زبان‌ها به شمار می‌رود، لذا نیاز به تألیف منبعی مناسب جهت یادگیری واژگان مهم مقطع متوسطه‌ی دوم که شامل لغات کاربردی و تخصصی باشد آشکارا احساس می‌شد. این کتاب با توجه به نیاز مبرم داوطلبان به یادگیری واژگان زبان انگلیسی و گرامر به صورت درس به درس تألیف شده است. کتابی را که در اختیار دارید با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، با پوشش دادن گرامر زبان انگلیسی دوره‌ی اول متوسطه (هفتم، هشتم و نهم) و همچنین واژگان و گرامر دوره‌ی دوم متوسطه (دهم، یازدهم و دوازدهم) بی‌شک کامل‌ترین و بی‌نظیرترین منبع برای آمادگی جهت شرکت در آزمون‌های تشریحی و تستی است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }