آیدی نوین - دانلود رایگان فارسی یازدهم سری میکرو طبقه بندی

دانلود رایگان فارسی یازدهم سری میکرو طبقه بندی

کتاب-فارسی-یازدهم-میکرو-طبقه-بندی-گاج-scaled

برای خرید کامل کتاب فارسی یازدهم سری میکرو طبقه بندی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان فارسی یازدهم سری میکرو طبقه بندی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

درس‌نامه‌ها در کتاب پیش رو، در سه قلمرو «زبانی»، «ادبی» و «فکری» آموزش داده شده است. در قلمرو زبانی همه‌ی واژگان اعم از واژگان متن درس‌ها و کارگاه متن پژوهی به‌صورت دقیق، سطر به سطر و الفبایی، معنا شده. همچنین در این بخش تمام کلمات مهم املایی در دو بخش «واژگان چند املایی» و «واژگان یک املایی» تقسیم‌بندی گردیده و در بخش واژگان چند املایی ضمن آوردن «هم‌آوا» يا «شبه هم‌آوا»ی کلمات موردنظر، معنای آن‌ها نیز ذکر شده است. مولفان در این بخش نکات مهم و برجسته‌ی دستوری و قواعد زبانی، با توجه به کارگاه متن‌پژوهی و متن درس‌ها را نیز به‌صورت کامل توضیح داده‌اند. در قلمرو ادبی با توجه به اشارات کارگاه متن‌پژوهی و متن درس‌ها، آرایه‌های ادبی برجسته با ذکر مثال‌های قابل‌فهم و نمونه‌هایی از متن درس‌ها تشریح و بررسی شده است. در قلمرو فکری ابتدا مفاهیم محوری و برجسته متن هر درس به‌صورت سطر به سطر استخراج و عنوان‌بندی شده، سپس مثال‌هایی از دیوان شاعران مختلف در ذیل هر عنوان بیان شده است. پس از اتمام آموزش و درس‌نامه‌ی هر درس، بانک تست کاربردی مربوط به هر قلمرو به‌صورت کامل و مجزا تدوین و طراحی شده، به‌ویژه در بخش قلمرو فکری، تا جایی که امکان داشته تلاش گردیده است که ابیات گزینه‌ها، تکرار ابیات درس‌نامه نباشد. شایان‌ذکر است که مولفان در بین تست‌های تالیفی، از پرسش‌های چهارگزینه‌ای کنکور سراسری سال‌های گذشته نیز استفاده کرده‌اند. مولفان به‌منظور جمع‌بندی در پایان هر فصل، برای مرور هر دو درس یک آزمون جامع متناسب با محتوای آن فصل، طراحی و تدوین کرده‌اند. حال می‌ماند سنجش نهایی آموخته‌های داوطلبان که با بررسی 5 آزمون جامع که مطابق با کنکور طراحی گردیده و در انتهای کتاب پیوست شده، محقق می‌شود. در بخش پایانی کتاب نیز پاسخ تشریحی برای همه‌ی سوالات چهارگزینه‌ای، به‌صورت کامل و دقیق ارائه شده است.

کتاب میکرو فارسی یازدهم در 416 صفحه با ارائه‌ی درس‌نامه‌های جامع به بیان تست و پاسخ‌های تشریحی پرداخته و با همکاری مشترک کاظم کاظمی، محسن اصغری تاری و مرتضی کلاشلو تالیف شده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }