آیدی نوین - دانلود رایگان فارسی جامع کنکور جلد درسنامه سری iQ

دانلود رایگان فارسی جامع کنکور جلد درسنامه سری iQ

کتاب-فارسی-جامع-کنکور-IQ-جلد-دوم-گاج-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب فارسی جامع کنکور جلد درسنامه سری iQ با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان فارسی جامع کنکور جلد درسنامه سری iQ به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

کتاب «IQ فارسی جامع کنکور» در دو جلد مجزا «درس‌نامه» و «بانک تست» گردآوردی و منتشر شده است. داوطلبان گرامی می‌توانند پس از مطالعه‌ی کتاب پیش رو، با تهیه‌ی جلد «بانک تست» به پرسش‌های چهارگزینه‌ای این مطالب دسترسی پیدا کنند و از این طریق آموخته‌های خود را بسنجند. این کتاب دربردارنده‌ی مباحث فارسی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم بوده و به واکاوی دقیق نکات مربوط به آن مطالب پرداخته است. مباحث این کتاب به‌صورت پایه به پایه و درس به درس چیدمان شده است. در اثر پیش رو، هر درس مطابق با قلمروهای سه‌گانه‌ی «زبانی»، «ادبی» و «فکری» آموزش داده شده است. در قلمرو زبانی؛ تمام واژگان (شامل واژگان متن درس‌ها و کارگاه متن‌پژوهی به‌صورت سطر به سطر، دقیق و الفبایی معنی شده و کلمات بخش واژه‌نامه نیز با علامت ستاره مشخص شده است. تمامی کلمات مهم املایی در دو بخش «واژگان چند املایی» و «واژگان یک املایی» تقسیم‌بندی شده و در بخش واژگان چند املایی، ضمن آوردن «هم آوا» یا «شبه هم‌آوا»ی کلمات مورد نظر، معنای آن‌ها نیز ذکر شده است. نکات مهم و برجسته‌ی دستوری و قواعد زبانی با توجه به کارگاه متن پژوهی و متن درس‌ها، به‌صورت کامل توضیح داده شده است. در قلمرو ادبی با توجه به اشارات کارگاه متن‌پژوهی و متن درس‌ها، آرایه‌های ادبی برجسته با ذکر مثال‌های قابل فهم و نمونه‌هایی از متن درس‌ها تشریح و بررسی شده است. شایان ذکر است که در قلمرو فکری (که نقطه‌ی قوت کتاب بوده و متفاوت با شیوه‌های رایج نوشته شده) ابتدا مفاهیم محوری و برجسته‌ی متن هر درس، همچنین مفاهیم ابیات و عبارات موجود در کارگاه متن‌پژوهی، استخراج و عنوان‌بندی شده، سپس ابیاتی متناسب با هر مفهوم از دیوان شاعران مختلف انتخاب و در ذیل هر عنوان ذکر شده است.
کتاب پیش رو با همکاری مشترک محسن اصغری تاری، کاظم کاظمی و مرتضی کلاشلو در 448 صفحه گردآوری شده و توسط انتشارات بین‌المللی گاج منتشر گردیده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }