آیدی نوین - دانلود رایگان فارسی جامع جلد2 خیلی سبز

دانلود رایگان فارسی جامع جلد2 خیلی سبز

کتاب-تست-فارسی-جامع-جلد-پاسخ-خیلی-سبز-scaled

برای خرید کامل کتاب فارسی جامع جلد2 خیلی سبز با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان فارسی جامع جلد2 خیلی سبز به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

جلد دوم کتاب فارسی جامع خیلی سبز را که باز کنید و سراغ بخش دوم آن بروید با درس نامه این کتاب دو جلدی روبرو می شوید که سه پایه را در مجموع 56 درس به همراه نیایش ها و ستایش ها مورد بررسی و تحلیل قرار داده است. در هر درس ابتدا لغت و معنی آورده شده است که در ابتدا واژگان موجود در متن درس گرد هم جمع شده و سپس واژگان دیگر متن که اهمیت طرح سوال دارند بررسی شده اند.

بلافاصله بعد از آن جدول هایی با نام «جدول روابط معنایی» درج شده است که ستون سمت راست آن تناسب و تضاد ها و ستون سمت چپ آن واژگان هم آوا را تحلیل کرده است، که مقوله واژگان از لحاظ معنا را ببینید. بخش بعدی با نام کلمات مهم املایی و هم خانواده در کتاب قرار گرفته است و واژگانی که در متن قرار دارند و از اهمیت املایی برخوردار هستند، برای داوطلبین تبیین و تحلیل شده است.

بخش بعدی درسنامه کتاب فارسی جامع تست خیلی سبز که از اهمیت بالایی برخوردار است بخش مفهوم، آرایه و دستور نام دارد که با آوردن قسمت به قسمت متون کتاب درسی، ابتدا مفهوم آن و سپس در صورت وجود آرایه، آرایه اش و در نهایت نکته دستوری متن بررسی شده است. در حقیقت تمام مباحثی که مورد علاقه طراحان تست ها هستند در این قسمت بررسی شده است. بدین ترتیب که از قرابت 9 تست، از آرایه 4 تست و از دستور زبان 5 تست در کنکور خواهیم داشت که این نشان دهنده اهمیت این بخش از کتب کمک آموزشی است. البته این کتاب می توانست بیشتر روی این بخش وقت بگذارد و با دقت و توجه بیشتری این مطالب را بررسی کند. تاریخ ادبیات نیز بخش پایانی درسنامه هاست که در جدول هایی آورده شده اند.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }