آیدی نوین - دانلود رایگان عربی موضوعی جامع کنکور سری میکرو طبقه بندی

دانلود رایگان عربی موضوعی جامع کنکور سری میکرو طبقه بندی

عربی-موضوعی-جامع-کنکور-میکرو-طبقه-بندی-گاج-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب عربی موضوعی جامع کنکور سری میکرو طبقه بندی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان عربی موضوعی جامع کنکور سری میکرو طبقه بندی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

در این کتاب طرح مباحث به‌صورت موضوعی است؛ به این شکل که همه‌ی مباحث کتاب‌های درسی دسته‌بندی شده‌اند و در هر بخش ابتدا آموزش قواعد دستوری به‌صورت جامع و کامل و با ذکر تمام نکات کلیدی و تستی، به زبان ساده توضیح داده شده، سپس پرسش‌های چهارگزینه‌ای مربوط به همان موضوع را که شامل تست‌ کنکورهای سراسری و تست‌ تألیفی متنوع بوده، بیان شده است. در این مجموعه تلاش بر این بوده که ترتیب منطقی آموزش در زبان عربی رعایت شود و به فرآیند صحیح یادگیری دانش‌آموز توجه گردد. در بخش‌های متنوع این کتاب همه‌ی آن‌چه که یک داوطلب کنکور سراسری به آن نیاز پیدا می‌کند، وجود دارد که ازآن‌میان می‌توان به فنون و نکات ترجمه، تست‌های ضبط حركات، درک مطلب، همه‌ی جمع‌های مکسر کتاب‌های درسی، کلمات مترادف و متضاد، واژه‌نامه و… اشاره کرد. شایان‌ذکر بوده که به‌منظور تکمیل مطالب، مولف برای همه‌ی پرسش‌های کتاب پیش رو، پاسخ‌نامه‌ی تشریحی ارائه کرده‌ است. در این بخش برای تست‌های موردنیاز، علت غلط بودن سایر گزینه‌ها نیز به‌صورت تشریحی واکاوی شده. به‌منظور سنجش نهایی آموخته‌های داوطلبان، در پایان تست‌ها (قبل از پاسخ‌های تشریحی) 2 آزمون جامع به سبک کنکورهای سراسری آورده شده است. با اطمینان‌خاطر می‌توان گفت پس از مطالعه‌ی کتاب‌های میکروطبقه‌بندی انتشارات بین‌المللی گاج و سنجیدن نقاط ضعفتان قادر هستید به هر نوع تست مرتبط با آن مبحث پاسخ دهید.

کتاب میکروطبقه‌بندی “عربی موضوعی جامع کنکور” توسط محمود عاشوری در 528 صفحه گردآوری شده است. این کتاب ویژه‌ی داوطلبان رشته‌های تجربی و ریاضی بوده و شامل نکات درس عربی در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم است که جامع‌ترین سؤالات چهارگزینه‌ای و مباحث آموزشی را مطرح می‌کند.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }