آیدی نوین - دانلود رایگان عربی دهم سری سیر تا پیاز

دانلود رایگان عربی دهم سری سیر تا پیاز

کتاب-عربی-دهم-سیر-تا-پیاز-گاج-scaled

برای خرید کامل کتاب عربی دهم سری سیر تا پیاز با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان عربی دهم سری سیر تا پیاز به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

در ابتدای کتاب سیر تا پیاز عربی دهم، فصلی به نام «درس‌نامه» وجود دارد. این قسمت، با بیان مثال‌های گوناگون و متنوع  خط‌‌به‌خط کتاب درسی را تشریح کرده و به توضیحی کامل و جامع از موضوع درس می‌پردازد، به شکلی که دیگر ابهامی برای دانش‌آموز باقی نمی‌گذارد. مؤلف در گام بعدی مجموعه‌ای کامل از پرسش‌های چهارگزینه‌ای آن درس را بیان کرده است. این سؤالات با هدف موفقیت داوطلبان کنکور در پاسخ‌گویی به تست‌های آن درس در آزمون سراسری به کتاب اضافه شده است. مؤلف در کنار این آموزش کامل برای تثبیت مطالب یادگیری شده در ذهن دانش‌آموز و موفقیتش در امتحانات پایان‌ترم نیز یک سری نمونه سؤالات امتحانی در بخش پایانی کتاب گنجانده و با ارائه‌ی حجم وسیع و متنوعی از سؤالات تشریحی دانش‌آموز را به چالش می‌کشد. در واقع می‌توانید با تهیه‌ی این کتاب با یک تیر سه نشان زده و به صورت هم‌زمان مجموعه‌ای کامل از آموزش و درس‌نامه، نمونه سؤالات امتحانی و همچنین بانکی از تست‌های ویژه و کاربردی را در اختیار داشته باشید.

اسرافیل قربان‌پور این کتاب را در 216 صفحه گردآوری کرده و انتشارات بین‌المللی گاج نیز آن را منتشر نموده است. ایشان برای بیان مطالب و تثبیت مفاهیم یادگیری شده در ذهن دانش‌آموز از 1373 پرسش چهارگزینه‌ای و سؤال امتحانی با پاسخ تشریحی در این کتاب استفاده کرده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }