آیدی نوین - دانلود رایگان عربی دهم انسانی سری سیر تا پیاز

دانلود رایگان عربی دهم انسانی سری سیر تا پیاز

کتاب-عربی-دهم-انسانی-سیر-تا-پیاز-گاج-scaled

برای خرید کامل کتاب عربی دهم انسانی سری سیر تا پیاز با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان عربی دهم انسانی سری سیر تا پیاز به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

در ابتدای تمام کتاب‌های سیر تا پیاز فصلی به نام «درس‌نامه» وجود دارد. این قسمت از کتاب، در قالب مثال‌های متنوع به توضیحی جامع از موضوع درس می‌پردازد. در این بخش به‌جز قواعد، واژگان جدید به همراه معانی، واژه‌های مترادف و متضاد و همچنین متن درس همراه با معنی کامل آن ذکر شده است. مؤلف در ادامه، با ارائه‌ی حجم وسیع و متنوعی از سؤالات چهارگزینه‌ای، دانش‌آموز را به چالش دعوت می‌کند. بخش آخر کتاب‌های «سیر تا پیاز» مجموعه‌ای کامل از نمونه سؤالات امتحانی در هر پایه‌ی تحصیلی است. مؤلف به‌منظور سنجش نهایی آموخته‌‌های دانش‌آموزان چند نمونه سؤال از آزمون نوبت اول و دوم را در پایان کتاب پیوست کرده است. در واقع می‌توانید با تهیه‌ی این کتاب با یک تیر سه نشان زده و به‌صورت هم‌زمان مجموعه‌ای کامل از درس‌نامه‌های تشریحی، نمونه سؤالات امتحانی و همچنین بانکی از تست‌های ویژه و کاربردی را در اختیار داشته باشید.

کتاب سیر تا پیاز عربی دهم انسانی که توسط انتشارات بین‌المللی گاج منتشر شده، می‌تواند نقش کلیدی در بهبود روند مطالعاتی دانش‌آموزان این پایه داشته باشد. این کتاب با حجم بالای اطلاعات و آزمون‌ها، انتخابی مفید و مناسب برای دانش‌آموزان این پایه خواهد بود.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }