آیدی نوین - دانلود رایگان عربی جامع کنکور جلد 1 سری iQ

دانلود رایگان عربی جامع کنکور جلد 1 سری iQ

عربی-جامع-کنکور-iQ-گاج-جلد-1-1401

برای خرید کامل کتاب عربی جامع کنکور جلد 1 سری iQ با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان عربی جامع کنکور جلد 1 سری iQ به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

کتاب پیش رو دربردارنده‌ی مباحث عربی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم بوده که برای داوطلبان رشته‌های ریاضی و تجربی قابل استفاده است. چینش مطالب در کتاب «IQ عربی جامع کنکور» به‌صورت موضوعی بوده و برتری ویژه‌ی این کتاب با سایر کتب مشابه موجود در بازار را می‌توان به بانک جامع و پربار از تست‌های دشوار در آن دانست. داوطلبان گرامی در آغاز می‌بایست با مطالعه‌ی بخش درس‌نامه‌، بر مباحث مسلط شوند. حال زمان آن فرا می‌رسد که داوطلبان با تکیه بر بانک تستی غنی اعم از تالیفی و سراسری، آموخته‌های خود را بسنجند. ناگفته نماند که مولف به‌منظور جمع‌بندی مباحث، در پایان هر بخش خلاصه و تست‌های جامع ترکیبی نیز پیوست کرده‌ است. این امکان برای داوطلبان وجود دارد که با بررسی جلد دوم این عنوان به پاسخ‌نامه‌ی تشریحی سوالات دسترسی داشته باشند.

کتاب “IQ عربی جامع کنکور” که توسط انتشارات بین‌المللی گاج منتشر شده، منبعی پربار از پرسش‌های چهارگزینه‌ای تالیفی و سراسری (حدود 3200 تست استاندارد) و درس‌نامه‌های کاربردی است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }