آیدی نوین - دانلود رایگان شیمی دوازدهم سری میکرو طبقه بندی

دانلود رایگان شیمی دوازدهم سری میکرو طبقه بندی

کتاب-شیمی-دوازدهم-میکرو-طبقه-بندی-گاج-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب شیمی دوازدهم سری میکرو طبقه بندی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان شیمی دوازدهم سری میکرو طبقه بندی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

همان‌طور که می‌دانید درس شیمی در کنکورهای سال 99 و 1400 جز سخت‌ترین مواد امتحانی بوده است. به همین دلیل کتاب میکرو طبقه بندی شیمی دوازدهم براساس کنکورهای دو سال اخیر به طور کامل ویرایش شده که از این نظر یکه‌تاز بازار محسوب می‌شود. در این کتاب در گام نخست درس‌نامه‌ی کامل و جامع آورده شده که به طور دقیق مباحث را برای داوطلب جا می‌اندازد و در ادامه، داوطلب با زدن تست‌های جامع و ترکیبی (اعم از تألیفی و سراسری) از میزان یادگیری خود و تسلطش بر درس مطلع می‌گردد. پاسخ‌های تشریحی این کتاب به‌گونه‌ای طراحی شده که داوطلب با بررسی آن مروری دوباره بر مباحث درسی خود خواهد داشت. در پایان هر فصل و پس از حل تست‌های آموزشی، چند آزمون جامع به‌منظور جمع‌بندی نهایی مطالب توسط دانش‌آموزان، بیان شده است. در کتاب پیش رو برای ایجاد درجه‌بندی، شماره تست‌ها رنگی و یا مشکی بوده که به‌ترتیب بیانگر سطح‌های ساده و دشوار است؛ این ویژگی متمایزکننده به داوطلب برای اولویت‌بندی به‌ویژه هنگامی که زمان کافی برای زدن تمام تست‌ها ندارد، کمک زیادی خواهد کرد.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }