آیدی نوین - دانلود رایگان شیمی دهم مبتکران بازرگانی جلد اول

دانلود رایگان شیمی دهم مبتکران بازرگانی جلد اول

کتاب-شیمی-دهم-مبتکران-جلد-1-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب شیمی دهم مبتکران بازرگانی جلد اول با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان شیمی دهم مبتکران بازرگانی جلد اول به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

درسنامه ساده و قابل فهم از ویژگی های کتاب شیمی دهم تست مبتکران (جلد اول)​ است و مولف سعی کرده با راهکارهای دلنشین و به کمک کاریکاتورهای متنوع، سخت ترین مباحث را قابل فهم کند که تا حدودی در این زمینه موفق بوده است. در درسنامه سعی شده تمام مطالب درسی و تمارین کتاب درسی و حتی بیشتر پوشش داده شود. در این کتاب سوالات اخیر کنکور سراسری به درسنامه جهت داده ولی در بعضی موارد پا فراتر از کنکور سراسری گذاشته شده که این باعث ترس خواننده از سوالات تستی و کنکور می شود. درسنامه برای کلیه دانش آموزان برای همه سطوح قابل استفاده است و این نقطه قوت این کتاب است. در درسنامه سعی شده که عمق مناسبی به مطالب داده شود و این امر همراه با آموزش نکات تستی است که به هر دو به یک اندازه توجه شده است. تنها موردی که می توان به درسنامه کتاب ایراد گرفت، عدم توجه به استانداردهای محاسباتی کنکور است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }