آیدی نوین - دانلود رایگان شیمی دهم مبتکران بازرگانی تک جلدی

دانلود رایگان شیمی دهم مبتکران بازرگانی تک جلدی

کتاب-شیمی-دهم-مبتکران-بازرگانی-تک-جلدی-واجب-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب شیمی دهم مبتکران بازرگانی تک جلدی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان شیمی دهم مبتکران بازرگانی تک جلدی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

درسنامه های کتاب شیمی 1 تست مبتکران در قالب “ایستگاه های درس نکته” در قسمت پاسخ نامه تشریحی وجود دارند. تعداد مباحث و زیرعناوین در فصل دوم (ردپای گازها در زندگی) بیشتر از دو فصل دیگر کتاب است (21 زیر عنوان). بعد از شروع هر زیر عنوان در قالب پیش نیاز، شماره ایستگاه درس نکته نوشته شده است، یعنی نظر مولف بر این است که ابتدا دانش آموزان ایستگاه های درس نکته را بخوانند و بعد سراغ حل تست ها بروند.

مخاطب این درسنامه ها تمامی دانش آموزان با هر سطحی هستند. زیرا درسنامه ها خود آموز اند، یعنی حتی اگر دانش آموزی هستید که در درس شیمی سطح بالایی ندارید و یا اهل پیش خوانی هستید، این درسنامه ها کمک شایانی به شما خواهد کرد. در درسنامه ها، کفه ی ترازو به سمت تدریس مفهومی و عمق دادن به مباحث از جهت یادگیری عمیق و مفهومی است تا آموزش نکته محور و تستی.

پوشش تمامی مطالب کتاب درسی و تمارین آن از نکات حائز اهمیت کتاب شیمی دهم تست مبتکران است. در برخی از ایستگاه های مسئله محور مانند مفهوم انحلال پذیری در فصل سوم، مثال های آموزشی برای تفهیم بهتر مطالب قرار گرفته است که این موضوع یکی از نکات قوت کتاب است. البته بهتر بود در تمامی این ایستگاه ها مثال های حل شده قرار می گرفت. سطح این مثال ها خوب است و از ساده به سخت انتخاب شده اند.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }