آیدی نوین - دانلود رایگان شیمی جامع کنکور جلد 1 سری میکرو طبقه بندی

دانلود رایگان شیمی جامع کنکور جلد 1 سری میکرو طبقه بندی

شیمی-جامع-میکرو-طبقه-بندی-گاج-جلد-1-تست-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب شیمی جامع کنکور جلد 1 سری میکرو طبقه بندی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان شیمی جامع کنکور جلد 1 سری میکرو طبقه بندی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

اگر شما هم مایل هستید که در کنکور 1401 به‌راحتی تست‌های شیمی را پاسخ دهید، خواندن این کتاب برایتان ضروری است. کتاب پیش رو دربردارنده‌ی تمامی مباحث مندرج در شیمی پایه‌ی دهم، یازدهم و دوازدهم بوده که به ترتیب سال، چیدمان شده است. جلد اول کتاب‌ میکروطبقه‌بندی شیمی جامع کنکور دارای بانک تست‌ (تالیفی و سراسری) به همراه درس‌نامه بوده که به شما برای کسب آمادگی لازم جهت شرکت در کنکور سراسری و آزمون‌های آزمایشی، کمک شایانی می‌کند. دانش‌آموزان گرامی می‌توانند با تهیه‌ی جلد دوم این عنوان به پاسخ‌های تشریحی این تست‌ها دست پیدا کنند. داوطلبان عزیز باید این نکته را درنظر داشته باشند که کتاب حاضر ویژه‌ی کنکور 1401 تالیف شده و کتاب‌های درسی مرجع آن در قسمت پایه، شیمی دهم چاپ 1398 و شیمی یازدهم چاپ 1399 است.

 جلد اول میکرو “شیمی جامع کنکور” با همکاری مشترک حسن ایزدی، مسعود خوش‌طینت و فرشاد هادیان‌فرد برای داوطلبان گرامی کنکور 1401 گردآوری شده و انتشارات بین‌المللی گاج نیز آن را منتشر کرده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }