آیدی نوین - دانلود رایگان جغرافیای ایران دهم سری سیر تا پیاز

دانلود رایگان جغرافیای ایران دهم سری سیر تا پیاز

کتاب-جغرافیای-ایران-دهم-سیر-تا-پیاز-گاج-scaled

برای خرید کامل کتاب جغرافیای ایران دهم سری سیر تا پیاز با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان جغرافیای ایران دهم سری سیر تا پیاز به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

سری کتاب‌های سیر تا پیاز انتشارات بین‌المللی گاج، به خاطر پوشش 0 تا 100 مطالب کتاب درسی و آموزش خط‌‌ به‌ خط آن، یکی از بهترین و کامل‌ترین سری کتاب‌هاست. این کتاب توسط آقای فرهاد بهرامیان در 112 صفحه گردآوری شده و توانسته‌ عنوان کامل‌ترین کتاب جغرافیای ایران دهم را به اثر خود اختصاص دهد. مولف در این کتاب به شرح مباحث جغرافیا‌ی دهم پرداخته‌ و به قدری تمامی مطالب را به طور کامل بیان کرده‌ و حتی ریز‌ترین جزئیات را موشکافی نموده‌ که گویی دانش‌آموز دبیر را در کنار خود دارد. در بخش بعدی کتاب نیز به‌منظور تسلط هرچه بیشتر بر مباحث، نمونه سوالات امتحانی جغرافی دهم گنجانده شده است. پس از فراگرفتن مباحث درسی، دانش‌آموز به وسیله‌ی بانک تست ارائه شده در این کتاب می‌تواند دانسته‌های خود را بسنجد و با نحوه‌ی طراحی تست از این مباحث آشنا شود. برای تمامی پرسش‌های این کتاب، پاسخ‌نامه‌ی کاملا تشریحی ذکر شده تا ابهامی برای دانش‌آموزان باقی نگذارد.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }