آیدی نوین - دانلود رایگان هندسه 2 یازدهم خیلی سبز

دانلود رایگان هندسه 2 یازدهم خیلی سبز

کتاب-تست-هندسه-2-یازدهم-ریاضی-خیلی-سبز-scaled

برای خرید کامل کتاب هندسه 2 یازدهم خیلی سبز با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان هندسه 2 یازدهم خیلی سبز به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

کتاب تست هندسه‌ یازدهم از انتشارات خیلی سبز، کتابی است با محتوای آزمون محور که کاملا متناسب با نیازهای دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون‌های آزمایشی و صد البته کنکور سراسری است. همان طور که از عنوان کتاب برمی‌آید، هدف عمده تالیف و نگارش این کتاب، آشنایی دانش‌آموزان مقطع یازدهم و کنکوری با انواع تست‌ها در مبحث هندسه و همچنین تکنیک‌ها و نکات حل آن‌هاست. در ادامه به بررسی بخش‌های مختلف کتاب تست هندسه 11 ام خیلی سبز اثر حمید گلزاری، رسول محسنی منش، فرهاد ابوالقاسمی و محمد حسین حشمت الواعظین می پردازیم.

طراحی جلد کتاب هندسه یازدهم خیلی سبز ساده است و با وجود اینکه با موضوع کتاب که هندسه است، ارتباط دارد اما می توانست خلاقانه تر باشد.  فونت به کار رفته در کتاب هندسه 2 مشکی و بنفش است که چشم را خسته نمی کند و مناسب مطالعۀ طولانی مدت است. در داخل درسنامۀ کتاب، از کادرهایی برای نکات مهم استفاده شده است که برای جلب توجه دانش آموزان بسیار مناسب و مطلوب است. با توجه به اهمیت اشکال در درس هندسه، دقت و کیفیت شکل های رسم شده در کتاب عالی است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }