آیدی نوین - دانلود رایگان هندسه یازدهم ریاضی سری سیر تا پیاز

دانلود رایگان هندسه یازدهم ریاضی سری سیر تا پیاز

کتاب-هندسه-یازدهم-ریاضی-سیر-تا-پیاز-گاج-scaled

برای خرید کامل کتاب هندسه یازدهم ریاضی سری سیر تا پیاز با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان هندسه یازدهم ریاضی سری سیر تا پیاز به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

سری کتاب‌های سیر تا پیاز انتشارات بین‌المللی گاج، به خاطر پوشش صفر تا صد مطالب کتاب درسی و آموزش خط به خط آن، یکی از بهترین و کامل‌ترین سری کتاب‌های کمک‌آموزشی‌ است. این کتاب توسط مهندس محمدطاهر شعاعی در 200 صفحه گردآوری شده و توانسته‌ عنوان کامل‌ترین کتاب هندسه یازدهم را به خود اختصاص دهد. مؤلف در این کتاب به شرح مباحث هندسه یازدهم پرداخته‌ و به‌قدری تمامی مطالب را به‌طور کامل بیان کرده‌ و حتی ریز‌ترین جزئیات را موشکافی نموده که گویی دانش‌آموز دبیر را در کنار خود دارد. پس از فراگرفتن مباحث درسی، دانش‌آموز با تکیه بر بانک تست ارائه شده در این کتاب می‌تواند دانسته‌های خود را بسنجد و با نحوه‌ی طراحی تست از این مباحث آشنا شود. در این قسمت انواع مختلف تست اعم از سراسری و تألیفی، جهت پوشش کامل نکات بیان شده است. در بخش پایانی کتاب نیز به خاطر اهمیت امتحانات دی و خرداد و تأثیر آن در کنکور سراسری، نمونه سؤالات امتحانی هندسه یازدهم گنجانده شده است. برای تمامی پرسش‌های این کتاب، پاسخ‌نامه‌ی کاملا تشریحی ذکر شده تا ابهامی برای دانش‌آموزان باقی نماند.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }