آیدی نوین - دانلود رایگان مسائل شیمی جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی

دانلود رایگان مسائل شیمی جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی

کتاب-مسائل-شیمی-جامع-کنکور-مینی-میکرو-طلایی-گاج-scaled

برای خرید کامل کتاب مسائل شیمی جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان مسائل شیمی جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

از حفظ کردن پرهیز کنید! همیشه همه‌ی مسائل را با حفظ کردن و به خاطر سپردن نمی‌توان جواب داد؛ باید راه‌حل را آموخت و مفهوم آن را درک کرد. به‌همین‌منظور کتاب مینی میکرو طلائی مسائل شیمی کنکور انتشارات بین‌المللی گاج با ارائه‌ی درس‌نامه‌ای عمیق و تیپ‌بندی شده به بیان مطالب پرداخته تا شما پس از مطالعه‌ی دقیق، بلافاصله تست‌های آن قسمت را حل کرده و به‌طور کامل مباحثی را که آموخته‌اید را مرور کنید. چینش پایه‌به‌پایه و فصل‌به‌فصل نکات در این کتاب، به فراگیری راحت‌تر نکات توسط داوطلبان کمک شایانی می‌کند. در کنکور سال‌های اخیر از تست‌های ترکیبی و چند عبارتی بسیار استفاده شده به همین جهت در این کتاب به این تست‌ها توجه ویژه‌ای شده تا شما برای رویارویی با انواع پرسش‌های چهارگزینه‌ای آماده شوید و بر این مطالب تسلط کاملی داشته باشید. شایان‌ذکر است که مؤلف به جهت افزایش تسلط داوطلبان و جامعیت این اثر، برای برخی مسائل دو روش حل بیان نموده است. در این کتاب تلاش مؤلف بر این بوده که تمام مسائل موجود در کتاب درسی با بیانی صریح، شیوا و با توضیحات مناسب ارائه گردد.

کتاب مینی میکرو طلائی «مسائل شیمی کنکور» توسط محمدرضا نصیری‌اوانکی در 320 صفحه گردآوری شده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }