آیدی نوین - دانلود رایگان فیزیک پایه ریاضی جلد1 خیلی سبز

دانلود رایگان فیزیک پایه ریاضی جلد1 خیلی سبز

فیزیک-پایه-دهم-یازدهم-رشته-ریاضی-خیلی-سبز-جلد-1-سوال-

برای خرید کامل کتاب فیزیک پایه ریاضی جلد1 خیلی سبز با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان فیزیک پایه ریاضی جلد1 خیلی سبز به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

درسنامه ی کتاب فیزیک پایه دهم و یازدهم رشته ریاضی تست خیلی سبز در جلد دوم قرار گرفته است. لحن درسنامه این کتاب صمیمی می باشد و همچنین مطالب بسیار ساده و قابل فهم بیان شده است. از آنجایی که درسنامه بسیار عمیق و دقیق تمامی مباحث کتاب درسی را آموزش داده است، حجم درسنامه کمی زیاده می باشد و به همین خاطر می توان گفت دانش آموزان ضعیف و متوسط می توانند بیشترین بهره را از درسنامه های این کتاب ببرند. در متن درسنامه ها برای تفهیم بهتر و یادگیری راحت تر دانش آموزان مثال هایی بررسی شده اند. این مثال ها برگرفته از متن کتاب درسی و تالیفی می باشند و از سوالات کنکورهای سراسری و یا آزمون های آزمایشی استفاده نشده است.

مولفین کتاب فیزیک پایه دهم و یازدهم رشته ریاضی تست خیلی سبز مباحث مختلف را کاملا مفهومی و عمیق آموزش داده اند و از بیان نکته وار و خلاصه گویی اجتناب کرده اند. به همین خاطر دانش آموزان ضعیف می توانند از این درسنامه ها نهایت استفاده را برای رشد سطح علمی شان ببرند. اگر دانش آموزی متن درسنامه ها را با دقت مطالعه کند و مثال های مطرح شده در متن را حل کند قطعا پیش رفت چشمگیری خواهد کرد. یکی از ویژگی های مثبت کتاب فیزیک پایه دهم و یازدهم رشته ریاضی تست خیلی سبز رویکرد کنکوری آن می باشد، زیرا مولفین سعی کرده اند از مسیر کنکور سراسری اصلا خارج نشوند. اما به دلیل بررسی تمامی تیپ های موجود، در برخی قسمت ها از رویکرد کتاب های نظام جدید فاصله گرفته است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }