آیدی نوین - دانلود رایگان فیزیک پایه تجربی جلد2 خیلی سبز

دانلود رایگان فیزیک پایه تجربی جلد2 خیلی سبز

تست-فیزیک-پایه-رشته-تجربی-خیلی-سبز-جلد-2-پاسخ

برای خرید کامل کتاب فیزیک پایه تجربی جلد2 خیلی سبز با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان فیزیک پایه تجربی جلد2 خیلی سبز به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

هدف از تالیف کتاب فیزیک پایه دهم و یازدهم تجربی تست خیلی سبز آماده سازی دانش آموزان برای کنکور سراسری و آزمون های آزمایشی می باشد. این کتاب هفت فصل دارد که فصل های 1 تا 4 مربوط به کتاب فیزیک دهم و فصل های 5 تا 7 در بر گیرنده ی فصل های کتاب فیزیک یازدهم می باشد. در فهرست این کتاب نام فصل ها و شماره صفحه ی مربوط به بخش های هر فصل آورده شده است.

لحن کلی این کتاب صمیمی می باشد. کتاب فیزیک پایه دهم و یازدهم تجربی تست خیلی سبز دو جلدی می باشد، در جلد اول سوالات تستی قرار دارد و در جلد دوم ابتدا درسنامه ی مربوط به هر مبحث قرار داده شده و سپس پاسخ تشریحی مربوط به سوالات آن مبحث بیان گردیده است. به طور مثال در فصل چهارم این کتاب (دما و گرما) ابتدا درسنامه ی مربوط به مفاهیم اولیه و مقیاس های دما آورده شده و سپس پاسخ سوالات این قسمت قرار داده شده می باشد. مولفان به تمامی وعده های بیان شده در متن مقدمه عمل کرده اند. تعداد تست های این کتاب 2759 تا است. جلد اول 296 صفحه و جلد دوم 562 صفحه است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }