آیدی نوین - دانلود رایگان عربی زبان قرآن یازدهم خیلی سبز

دانلود رایگان عربی زبان قرآن یازدهم خیلی سبز

کتاب-تست-عربی-یازدهم-خیلی-سبز-scaled

برای خرید کامل کتاب عربی زبان قرآن یازدهم خیلی سبز با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان عربی زبان قرآن یازدهم خیلی سبز به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

بخش پرسش های چهار گزینه ای در کتاب عربی یازدهم تست خیلی سبز شامل سؤالات واژگان، ترجمه و تعریب، مفهوم و مکالمه، درک مطلب و قواعد می باشد. تست های مربوط به واژگان در تعدادی کافی آورده شده اند و پاسخ دهی به آنها جهت مرور معانی لغات و کاربردشان در جملات کافی است. سطح آنها نیز متوسط است. در تست های ترجمه تنوع خوبی از سؤالات مشاهده می شود و تیپ های مختلف سؤالات نظیر «عین الصحیح» و «عین الخطا» نیز آورده شده اند. در بین سؤالات تألیفی، تست های کنکور نیز قرار داده شده است اما تعدادشان کم است. در مجموع میتوان گفت تعداد تست های ترجمه مناسب است، اما تعداد سؤالات کنکور در هر درس کم می باشد.

در بین تست های ترجمه سؤالات تعریب نیز آورده شده است؛ البته در کتاب درسی گفته شده است که تعریب از اهداف کتاب نیست. اما مطالعه آنها جهت احتیاط به دانش آموزان پیشنهاد می شود. سؤالات چهار گزینه ای مربوط به مفهوم و مکالمه از سؤالات بسیار مهمی محسوب می شوند که همیشه یک تست را در کنکور های سراسری به خود اختصاص می دهند. تست های این قسمت تعدادشان در هر درس کم است اما جهت آشنایی دانش آموزان پایه یازدهم تست های خوبی در کتاب عربی یازدهم تست خیلی سبز آورده شده اند. تعدادی از تست های کنکور نیز در بینشان دیده می شود. تعداد 4 الی 5 متن برای درک مطلب در هر درس قرار داده شده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }