آیدی نوین - دانلود رایگان شیمی دوازدهم مبتکران بازرگانی جلد دوم

دانلود رایگان شیمی دوازدهم مبتکران بازرگانی جلد دوم

کتاب-شیمی-دوازدهم-مبتکران-جلد-2-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب شیمی دوازدهم مبتکران بازرگانی جلد دوم با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان شیمی دوازدهم مبتکران بازرگانی جلد دوم به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

کتاب شیمی دوازدهم مبتکران قسمتی مجزا برای درس نامه ها در نظر نگرفته است، ولی قسمتی در پاسخ های تشریحی وجود دارد که تاحد امکان بدان اشاره می کنیم و دیگر در بخش پرسش ها به آن ها اشاره نمی کنیم. در فصل سوم شیمی 3، 40 درس نامه تعبیه شده است و در فصل چهارم شیمی نیز 37 درس نامه تعبیه شده است. همچنین مؤلف فصل سوم را در فهرست به 8 قسمت تقسیم بندی کرده است که برخی از آنان خود ریز بحث هایی هم دارند و فصل چهارم را به 9 قسمت تقسیم کرده است. حجم درس نامه ها متغیر هستند برخی یک باکس کوچک نصف صفحه ای هستند و برخی بزرگ تر و بیش از یک صفحه را دربرمی گیرد.

لازم است که یادمان باشد این درس نامه هایی که ما به آن ها اشاره می کنیم در درون پاسخ تشریحی جاسازی شده است و این مطلب گویای ارتباط آن مطلب با تست هایی است که در بعد آن درس نامه آورده شده است و به قولی می توان اشاره کرده که کتاب شیمی دوازدهم مبتکران (جلد دوم) رویکردش این نبوده که اول درس نامه را بگوید و بعد تست بیاورد؛ بلکه اول تست را آورده است و بعد آن درس نامه هایی که برای آن تست ها لازم هستند را پوشش می دهد.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }