آیدی نوین - دانلود رایگان شیمی دوازدهم مبتکران بازرگانی جلد اول

دانلود رایگان شیمی دوازدهم مبتکران بازرگانی جلد اول

کتاب-شیمی-دوازدهم-مبتکران-جلد-1-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب شیمی دوازدهم مبتکران بازرگانی جلد اول با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان شیمی دوازدهم مبتکران بازرگانی جلد اول به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

درسنامه های شیمی دوازدهم تست مبتکران (جلد اول) تا حد ممکن ساده و قابل فهم بیان شده اند و مطلبی را گنگ و نامفهوم باقی نگذاشته است. حجم درسنامه ها با توجه به گرانی کاغذ و شرایط اقتصادی فعلی زیاد است و در کل شاید بهتر بود کل شیمی دوازدهم در یک جلد گردآوری میشد. درسنامه ها تمام آنچه که باید و حتی بیشتر را پوشش میدهند. در نگارش درسنامه به خط به خط کتاب درسی توجه شده است و نکات تمارین کتاب درسی شیمی دوازدهم و کنکور های سال های اخیر، همگی آورده شده اند. مخاطب درسنامه ها دآنش اموز با هر سطحی میتواند باشد. از ویژگی های خاص درسنامه های کتاب شیمی دوازدهم تست مبتکران (جلد اول) این است که با بیان ساده ی خود برای دانش آموز ضعیف کمک کننده است و با مطالب تکمیلی و پاورقی خود برای دانش آموزان قوی مفید است.

اگر عمق دادن به مطالب و آموزش نکته وار و تستی را دو سر یک بازه در نظر بگیریم، درسنامه کاملا به سمت آموزش عمقی و مفهومی قرار میگیرد. یکی دیگر از ویژگی های ارزشمند درسنامه های این کتاب خود آموز بودن آنها است، به این معنا که دانش آموز بدون نیاز به دبیر و معلم خود میتواند مطالب را کاملا یاد بگیرد. در خود قالب درسنامه مولف محترم از مسیر کنکور خارج نشده است، ولی مطالب خارج کتاب و تکمیلی در پاورقی کتاب آدرس داده شده اند که دانش آموزان علاقه مند میتوانند آنها را نیز مطالعه کنند. البته بهتر بود به دلیل حجم بالای کتاب، این بخش کمتر مورد توجه قرار میگرفت. در درسنامه شیمی دوازدهم تست مبتکران (جلد اول) ابتدا سعی شده با مثالی ساده و قابل فهم مطلب برای خواننده جا بیفتد و سپس سراغ تمارین دشوارتر برود. درسنامه برای پاسخ گویی به ۶٠-٧٠ درصد تست ها کافی هستند ولی حتما لازم است تمام تست ها بررسی شوند، زیرا یک نکته در قالب چندین تیپ مختلف تست آورده شده است و بهتر است چشم شما به آن تیپ ها عادت کند.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }