آیدی نوین - دانلود رایگان ریاضی پایه کنکور تجربی سری میکرو طبقه بندی

دانلود رایگان ریاضی پایه کنکور تجربی سری میکرو طبقه بندی

ریاضی-پایه-تجربی-میکرو-طبقه-بندی-گاج-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب ریاضی پایه کنکور تجربی سری میکرو طبقه بندی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان ریاضی پایه کنکور تجربی سری میکرو طبقه بندی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

کتاب «ریاضی تجربی پایه کنکور» شامل مطالب مرتبط با ریاضی پایه‌ی دهم و یازدهم بوده که برای داوطلبان کنکور 1401 تالیف شده است. دانش‌آموزان عزیز می‌توانند با تهیه‌ی جلد مکمل این عنوان به مباحث ریاضی دوازدهم تجربی دسترسی داشته باشند. این کتاب به ارائه‌ی درس‌نامه‌های کاربردی پرداخته و به‌صورت تشریحی مجموعه‌ای کامل و کارآمد را در اختیار دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور تجربی قرار داده است. از دیگر ویژگی‌های این کتاب می‌توان به نکات کلیدی، مثال‌ها و بانکی جامع از سوالات مرتبط با ریاضیات پایه‌ی دهم و یازدهم تجربی در آن اشاره کرد. دانش‌آموز پس از مطالعه و بررسی کامل درس‌نامه‌ها برای رویارویی با تست‌های مندرج (حدود 2200 تست) در کتاب که به‌صورت موضوعی چیدمان شده، آماده خواهد شد. این موقعیت در اختیار شما قرار گرفته که با تکیه بر پاسخ‌نامه‌ تشریحی نقاط ضعف خود را شناخته و برای تقویت آن‌ها تلاش کنید. باید به این مورد توجه داشته باشید که کتاب پیش رو برگرفته از دو کتاب ارزنده ریاضی دهم و ریاضی یازدهم از مجموعه کتاب‌های میکرو‌طبقه‌بندی گاج بوده و چنانچه دو کتاب نامبرده را تهیه کرده‌اید، دیگر نیازی به تهیه‌ی این کتاب نخواهید داشت. این کتاب با همکاری مشترک حسین اسفینی و یوسف داستان در 752 صفحه گردآوری شده و توسط انتشارات بین‌المللی گاج به چاپ رسیده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }