آیدی نوین - دانلود رایگان روانشناسی جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی

دانلود رایگان روانشناسی جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی

کتاب-روانشناسی-جامع-انسانی-میکرو-طبقه-بندی-گاج-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب روانشناسی جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان روانشناسی جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

اگر شما هم مایل هستید که در کنکور سراسری به‌راحتی تست‌های روان‌شناسی را پاسخ دهید، خواندن این کتاب برایتان ضروری است. سری کتاب‌های میکروطبقه‌بندی دارای درس‌نامه‌های جامع (همراه با ذکر نکات کنکوری)، تست‌های فراوان به همراه پاسخ‌نامه‌ تشریحی بوده که به شما برای کسب آمادگی لازم جهت شرکت در کنکور سراسری و آزمون‌های آزمایشی، کمک شایانی می‌کند. کتاب پیش رو دربردارنده‌ تمامی مباحث مندرج در روان‌شناسی پایه‌ی یازدهم بوده و به‌صورت درس به درس چیده شده است. در آغاز، دانش‌آموز باید به پرسش‌های چهارگزینه‌ای کتاب پاسخ دهد. داوطلبان پس از سنجش اطلاعات خود این امکان را خواهند داشت که در قسمت پاسخ‌نامه‌ی تشریحی، از درستی جواب‌های خود اطلاع یابند. همچنین در این بخش برای برخی از سوالات، علاوه بر شرح گزینه‌ی درست، سایر گزینه‌ها نیز بررسی شده و علل نادرستی آن‌ها بیان شده است. مولفان در بخش پایانی کتاب به ارائه‌ی درس‌نامه و آموزش جامع و کامل مباحث روان‌شناسی یازدهم پرداخته‌اند که ابهامات باقی مانده در ذهن دانش‌آموزان را تا حد زیادی از بین می‌برد. 

میکرو “روان‌شناسی کنکور” با همکاری مشترک الهه همایون‌زاده و فرناز نصیری در 192 صفحه گردآوری شده و انتشارات بین‌المللی گاج آن را منتشر کرده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }