آیدی نوین - دانلود رایگان دین و زندگی پایه خیلی سبز

دانلود رایگان دین و زندگی پایه خیلی سبز

کتاب-دین-و-زندگی-پایه-خیلی-سبز-دهم-یازدهم

برای خرید کامل کتاب دین و زندگی پایه خیلی سبز با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان دین و زندگی پایه خیلی سبز به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

کتاب دین و زندگی پایه دهم و یازدهم خیلی سبز با هدف کمک به درس دین و زندگی و جهت آمادگی برای کنکور تالیف شده است. دروس آن متناسب با ترتیب کتاب های درسی دین و زندگی دهم و دین و زندگی یازدهم است و با لحنی رسمی نوشته شده است.

در کتاب دین و زندگی پایه دهم و یازدهم خیلی سبز ابتدای درسنامه هدف کلی درس و کلید واژه ها و مفاهیم اصلی آن طرح شده است. متن درسنامه از نکات حاشیه ای پیرامون آن جداسازی شده است، اما بگونه ای است که گاهی در هنگام مطالعه سردرگمی ایجاد می کند. هر آیه به چند بخش تقسیم شده است و پیام های آن به طور مجزا نگارش یافته است. اما باز هم پراکندگی و سردرگمی را برای خواننده ایجاد می کند زیرا مکان نوشته ها منسجم نیست. عبارات کلیدی متن هایلایت شده است اما سعی شده است به متن درس آسیبی نرسد.

نکات ترکیبی، مفهومی و علت و معلولی خوبی در آن ذکر شده است که جهت ارتقای سطح دانش آموز ضعیف موثر است. البته کاستی هایی از جهت پیام آیات و احادیث وجود دارد. تمرینات کتاب درسی به خوبی و براساس کتاب راهنمای معلم، پاسخ داده شده است. نگارش درسنامه در حدود کنکور حرکت نموده و از عمق دادن به مطالب پرهیز شده است. ترجمه عبارات عربی با همان رنگ و به طور قطعه قطعه زیر آن نوشته شده است که اصلا شکل مناسبی ندارند.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }