آیدی نوین - دانلود رایگان دستور زبان فارسی جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی

دانلود رایگان دستور زبان فارسی جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی

کتاب-دستور-زبان-فارسی-جامع-کنکور-مینی-میکرو-طلایی-گاج-scaled

برای خرید کامل کتاب دستور زبان فارسی جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان دستور زبان فارسی جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

سوالات مربوط به دستور زبان فارسی، از جمله نمونه‌های متداول و فراگیر تست‌های ادبیات فارسی کنکور است. شایان ذکر بوده که مباحث در این کتاب به‌صورت موضوعی چیدمان شده است. شیوه‌ی تالیف این اثر از کل به جز است (جمله، نقش‌های اصلی، وابسته و تبعی، هسته و وابسته، ترکیب‌های وصفی و اضافی، وابسته‌های وابسته، فعل، اجزای جمله، حذف، ضمیر، معناشناسی و انواع…). برخی از مباحث فراتر از حد کتاب درسی است؛ مثل انواع متمم (متمم اجباری، اسم و…) یادگیری این مباحث توصیه می‌گردد؛ زیرا با یادگیری این مباحث می‌توان به سوالات اصلی کتاب پاسخ داد. در پایان هر فصل آزمون‌های تستی کاملا مفهومی و کاربردی طراحی شده و در پایان دو یا سه فصل، آزمون جامع وجود دارد. با استفاده از اشعار ناب و جملات پرمعنا و ذکر جزئیات و ریزه‌کاری‌ها در هر تست، هیچ زاویه‌ای از دستور، نادیده گرفته نشده است. هم‌چنین آوردن بیش از 13 آزمون جامع (از کلِ مباحث) و تمامی تست‌های کنکور قابل استفاده سال‌های اخیر دانش‌آموز را از هر کتاب تست دیگری بی‌نیاز می‌کند.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }