آیدی نوین - دانلود رایگان جامعه شناسی جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی

دانلود رایگان جامعه شناسی جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی

جامعه-شناسی-جامع-انسانی-میکرو-طبقه-بندی-گاج-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب جامعه شناسی جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان جامعه شناسی جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

کتاب پیش‌ رو مباحث جامعه‌شناسی سال دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌ی انسانی را با توجه به پایه، سال به سال و درس به درس بیان کرده است. در آغاز داوطلبان گرامی این امکان را خواهند داشت که با مطالعه و بررسی درس‌نامه (که در بخش پایانی کتاب بیان شده) نسبت به مطالب تسلط پیدا کنند. پس از آن باید آموخته‌های خود را با تکیه بر بانک غنی پرسش‌های چهارگزینه‌ای این کتاب بسنجند. در هر مبحث تلاش شده از سطر به سطر کتاب درسی حتی پاورقی‌ها و مثال‌ها، سوالات تألیفی چهارگزینه‌ای مطرح شود. در لابه‌لای این سوالات، نمونه‌ تست‌هایی از کنکور‌های سراسری داخل و خارج از کشور مطرح شده تا به این ترتیب هیچ نکته‌ای از قلم نیفتد. سپس نوبت فهمیدن جواب‌های غلط و علت نادرستی آن‌هاست. با یک پاسخ‌نامه‌ی تشریحی علاوه بر مشخص کردن گزینه درست، علت غلط بودن سایر گزینه‌ها نیز در برخی از تست‌ها به‌صورت تشریحی برایتان توضیح داده می‌شود. با اطمینان خاطر می‌توان گفت پس از مطالعه‌ی کتاب‌های میکروطبقه‌بندی و سنجیدن نقاط ضعفتان قادر هستید به هر نوع سوال مرتبط با آن مبحث پاسخ دهید. این کتاب توسط الهه همایون‌زاده در 432 صفحه گردآوری شده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }