آیدی نوین - دانلود رایگان واژگان سطر به سطر فارسی و املا جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی

دانلود رایگان واژگان سطر به سطر فارسی و املا جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی

کتاب-واژگان-سطر-به-سطر-فارسی-و-املا-جامع-کنکور-مینی-میکرو-طلایی-گاج-scaled

برای خرید کامل کتاب واژگان سطر به سطر فارسی و املا جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان واژگان سطر به سطر فارسی و املا جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

سوالات مربوط به درک مطلب و پیدا کردن ارتباط معانی متون با ابیات شعر، از جمله نمونه‌های متداول و فراگیر تست‌های ادبیات فارسی کنکور است. در آزمون‌های سراسری زبان و ادبیات فارسی، 5 سوال از مجموع 25 سوال، به واژگان و املای واژه اختصاص دارد و این دسته از سوالات هم، همواره نخستین سوالات آزمون‌ سراسری در درس ادبیات است. شایان ذکر بوده که مباحث در این کتاب به‌صورت پایه به پایه و درس به درس چیدمان شده است. کتاب پیش رو دربردارنده‌‌ی تمامی معانی واژگان مهم فارسی دهم، یازدهم و دوازدهم و واکاوی آن‌ها از نظر املایی است. همچنین مولف در این کتاب به بیان واژگان هم‌آوا و مشابه پرداخته است و به‌منظور سنجش آموخته‌های داوطلبان تست‌هایی هم از مباحث واژگان و املا به این اثر پیوست نموده است. شایان‌ذکر بوده که این کتاب از سوی کارشناسان کنترل کیفیت منابع آموزشی و تربیتی جشنواره‌ی رشد آموزش و پرورش، کتاب برگزیده‌ تشخیص داده شده است. کتاب مینی میکرو طلایی “واژگان سطر به سطر فارسی و املا جامع کنکور” توسط فرشته صابریان در 288 صفحه گردآوری شده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }