آیدی نوین - دانلود رایگان هندسه دهم ریاضی سری میکرو طبقه بندی

دانلود رایگان هندسه دهم ریاضی سری میکرو طبقه بندی

کتاب-هندسه-دهم-ریاضی-میکرو-طبقه-بندی-گاج-scaled

برای خرید کامل کتاب هندسه دهم ریاضی سری میکرو طبقه بندی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان هندسه دهم ریاضی سری میکرو طبقه بندی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

هندسه دهم میکروطبقه‌بندی کتابی است جامع که تمامی مباحث مرتبط با این درس را پوشش داده است. دانش‌آموز با تکیه بر این کتاب به مجموعه‌ای از درس‌نامه‌های تشریحی دسترسی خواهد داشت. پرسش‌های چهارگزینه‌ای متنوع این کتاب همراه با پاسخ‌نامه‌ی تشریحی موقعیتی مناسب را برای دانش‌آموز فراهم آورده تا بتواند میزان شناخت و تسلط خود بر مفاهیم هندسه را محک بزند و برای تقویت نقاط ضعف خود تلاش کند. مولفان در جهت تکمیل این کتاب به عنوان یک منبع موثق، تست‌های کنکور سراسری سال‌های اخیر را نیز در اختیار دانش‌آموزان قرار داده‌اند. شما می‌توانید با مطالعه‌ی کتاب میکروطبقه‌بندی هندسه قدمی مثبت در جهت درک و شناخت جامع مفاهیم این درس بردارید و خود را برای آزمون‌های پیشرفته و استاندارد آماده کنید. میکرو هندسه دهم با همکاری مشترک مهندس علی منصف شکری و مهندس محمدرضا حسینی فرد با کارشناسی محتوایی مهندس محسن اسمعیلی در 224 صفحه گردآوری شده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }