آیدی نوین - دانلود رایگان هندسه دهم ریاضی سری سیر تا پیاز

دانلود رایگان هندسه دهم ریاضی سری سیر تا پیاز

کتاب-هندسه-دهم-ریاضی-سیر-تا-پیاز-گاج-scaled

برای خرید کامل کتاب هندسه دهم ریاضی سری سیر تا پیاز با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان هندسه دهم ریاضی سری سیر تا پیاز به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

مولف کتاب پیش رو را با بخش «درس‌نامه» آغاز کرده است. این قسمت از کتاب، در قالب مثال‌های متنوع و گوناگون به توضیحی جامع از موضوع درس می‌پردازد. مؤلف در ادامه، با ارائه‌ی حجم وسیع و متنوعی از سؤالات چهارگزینه‌ای (تالیفی و سراسری)، دانش‌آموز را به چالش دعوت می‌کند. بخش آخر کتاب‌ «سیر تا پیاز هندسه دهم» مجموعه‌ای کامل از سؤالات تشریحی بوده که به‌منظور کسب نتیجه‌ی بهتر در امتحانات گردآوری شده است. شایان ذکر بوده که برای تمامی پرسش‌های مندرج در کتاب، پاسخ‌نامه‌ی کاملا تشریحی بیان شده است. درواقع، می‌توانید با تهیه‌ی این کتاب با یک تیر سه نشان زده و همزمان مجموعه‌ای کامل از درس‌نامه‌های تشریحی، بانکی از تست‌های ویژه و کاربردی و همچنین نمونه آزمون‌های جامع و کلیدی را در اختیار داشته باشید، به این ترتیب می‌توان گفت این اثر که توسط انتشارات بین‌المللی گاج منتشر شده، کامل‌ترین کتاب برای هندسه دهم است. 

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }