آیدی نوین - دانلود رایگان مشاغل پیش دبستانی سری کارپوچینو

دانلود رایگان مشاغل پیش دبستانی سری کارپوچینو

مشاغل-پیش-دبستانی-کارپوچینو-گاج

برای خرید کامل کتاب مشاغل پیش دبستانی سری کارپوچینو با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان مشاغل پیش دبستانی سری کارپوچینو به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

همان‌طور که می‌دانید آموزش کودکان پیش از دبستان و سال‌های آغازین تحصیل اهمیت ویژه‌ای دارد. سری کتاب‌های کار پیش‌دبستانی با هدف برآورده ساختن نیاز مربیان و اولیای گرامی، در امر آموزش کودکان و نوآموزان تألیف شده است. هدف از نگارش کتاب مشاغل، آموزش این نکته به کودکان است که هر شغلی در جامعه موردنیاز و قابل‌ احترام است. از رفتگر که کوچه و خیابان‌ها را تمیز می‌کند تا پزشک که تندرستی انسان‌ها را به آن‌ها برمی‌گرداند و پلیس یا سربازی که برای دفاع از مردم و میهن خود مبارزه می‌کند و… البته بر کسی پوشیده نیست که درس خواندن و داشتن تحصیلات عالی باعث افزایش تخصص و مهارت افراد می‌­شود. روش کار در این کتاب به‌گونه‌ای است که ضمن معرفی هر شغل، باید حتما بازی یا نمایشی خلاق مرتبط با آن شغل در کلاس انجام داده شود و داستان‌های متعددی برای کودکان خوانده شود. 

کتاب کارپوچینو مشاغل پیش‌دبستانی توسط پرستو محمودعربی گردآوری شده و انتشارات بین‌المللی گاج آن را در 36 صفحه منتشر کرده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }