آیدی نوین - دانلود رایگان مجموعه 2 جلدی کتاب زیست شناسی جامع کنکور گاج

دانلود رایگان مجموعه 2 جلدی کتاب زیست شناسی جامع کنکور گاج

مجموعه 2 جلدی کتاب زیست شناسی جامع کنکور گاج

دانلود رایگان مجموعه 2 جلدی کتاب زیست شناسی جامع کنکور گاج به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

در رشته ی تجربی، درس زیست شناسی مهمترین کتاب درسی است؛ دلیل آن هم ضریب 12 این درس در اکثر زیرگروه های کنکور تجربی است. به همین خاطر، کتاب های کمک آموزشی زیادی در بازار وجود دارد که گاه دانش آموزان را به اشتباه می اندازند.
یکی از بهترین کتاب ها برای آموزش درس زیست که برای هر 3 پایه مناسب است، مجموعه 2 جلدی کتاب زیست شناسی جامع کنکور گاج است. این مجموعه، شامل 2 کتاب «میکرو طلایی متن و مکث زیست کنکور» و «مینی میکرو طلایی عکس و مکث زیست کنکور» است

در عکس و مکث، مطالب به صورت تصویر آورده شده و در کنار آن تمامی تصاویر کتاب درسی به صورت پایه به پایه و موضوع به موضوع بررسی شده اند. در متن و مکث نیز هر پایه و موضوع به صورت نمودار درختی آورده شده و در پایان کتاب نیز مطالب مشترک هر سه پایه، به صورت جملات کوتاه شده و جدول گردآوری شده است.

به عبارتی دیگر کتاب های عکس و مکث و متن و مکث زیست کنکور مکمل یکدیگر هستند؛ با این حال می توانید آنها را به صورت جداگانه نیز تهیه نمایید.

نمونه ای از این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

برای خرید کامل مجموعه 2 جلدی کتاب زیست شناسی جامع کنکور گاج همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }