آیدی نوین - دانلود رایگان فیزیک کامل جامع کنکور ریاضی جلد 2 سری میکرو طلایی

دانلود رایگان فیزیک کامل جامع کنکور ریاضی جلد 2 سری میکرو طلایی

کتاب-فیزیک-کامل-جامع-ریاضی-میکرو-طلایی-گاج-جلد-2-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب فیزیک کامل جامع کنکور ریاضی جلد 2 سری میکرو طلایی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان فیزیک کامل جامع کنکور ریاضی جلد 2 سری میکرو طلایی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

در آغاز باید به این نکته توجه داشته باشید که جلد نخست کتاب پیش رو به ارائه‌ی بانک تست پربار از مباحث فیزیک پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌ی ریاضی همراه با پاسخ تشریحی می‌پردازد و مؤلفان در جلد دوم (کتاب حاضر)، درس‌نامه‌ و مباحث آموزشی همراه با ذکر مثال برای درک بهتر مباحث ارائه‌ کرده‌اند. باید این نکته را در نظر داشته باشید که چینش مطالب در کتاب پیش رو به‌صورت موضوعی بوده و همه‌ی بخش‌های این کتاب و جلد بانک تست با یکدیگر مطابقت صد در صد دارد. در درس‌نامه‌ها تلاش شده است که در کنار آموزش مفهومی و دقیق مطالب درسی، تمامی نکات کنکوری و کلیدی و راه‌های میانبر و تستی آورده شود؛ در برخی موارد می‌توانید به کمک نکات ارائه شده، بسیار سریع‌تر به پاسخ برسید. این‌گونه نکات و روش‌ها با عبارت «STP» نشانه‌گذاری‌شده، که روش‌های پراهمیت برای تست‌زنی سریع است. نگاه این کتاب به آزمون‌های چهارگزینه‌ای بوده و بنابراین در خلال آموزش از ارائه‌ی اثبات‌هایی که در این‌گونه آزمون‌ها به کار نمی‌آید، پرهیز شده و اصل مطلب و نکات آن‌ها بیان شده است. با اطمینان خاطر می‌توان گفت پس از مطالعه‌ی کتاب‌های میکرو طلایی و سنجیدن نقاط ضعفتان قادر هستید به هر نوع سؤال مرتبط با آن مبحث پاسخ دهید. هدف از نگارش این اثر توسط انتشارات بین‌المللی گاج، ارائه‌ی یک کتاب جامع بوده که بتواند تمام نیازهای یک دانش‌آموز کنکوری را در این درس پاسخ دهد. 

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }