آیدی نوین - دانلود رایگان فرم و تست حسابان جامع کنکور ریاضی سری مینی میکرو طلایی

دانلود رایگان فرم و تست حسابان جامع کنکور ریاضی سری مینی میکرو طلایی

فرم و تست حسابان کنکور مینی میکروطلایی گاج

برای خرید کامل کتاب فرم و تست حسابان جامع کنکور ریاضی سری مینی میکرو طلایی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان فرم و تست حسابان جامع کنکور ریاضی سری مینی میکرو طلایی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

داشتن یک منبع کارآمد برای روزهای پایانی مانده به کنکور (به‌جهت جمع‌بندی مباحث)، همواره از بزرگ‌ترین دغدغه‌های داوطلبان بوده و هست. انتشارات بین‌المللی گاج نیز با درک این نیاز مبرم برای دانش‌آموزان دست به تالیف سری کتاب‌های مینی میکرو زده است. کتاب «فرم و تست حسابان کنکور» علاوه بر بودن منبعی مناسب به‌جهت جمع‌بندی برای داوطلبانی که پیش‌تر درس‌هایشان را خوب مطالعه کرده‌اند، برای دانش‌آموزان متوسطی که به‌دنبال دانستن سبک سوالات کنکور هستند و همچنین دانش‌آموزانی که هیچ مطالعه‌ای نداشته‌اند و می‌خواهند رئوس مطالب را در این زمان کوتاه فرابگیرند، گزینه‌ی مناسبی است. مباحث مندرج در این کتاب که به‌صورت موضوع به موضوع چیدمان شده، در دو بخش ارائه گردیده است. مولفان در بخش نخست به ارائه‌ی فرمول‌ها، مفاهیم، جداول و تصاویر کتاب درسی پرداخته‌اند و با بیان نکات و مثال‌هایی در این زمینه تلاش بر افزایش تسلط دانش‌آموزان نموده‌اند. این امکان برای داوطلبان فراهم شده که در بخش دوم کتاب به بررسی تست‌های کنکور سراسری در دهه‌ی 90 بپردازند و در کنارش با زدن تست‌های تالیفی، نکته‌ای از نظرشان دور نماند. پایان‌بخش مطالب این کتاب، پاسخ‌نامه‌ی تشریحی برای همه‌ی تست‌های مندرج بوده که حتی برای برخی از آن‌ها چند روش حل نیز ارائه شده است.

کتاب “فرم و تست حسابان کنکور” سری مینی میکرو طلایی، با همکاری مشترک مسعود غزالی بینا و امید شیری‌نژاد در 320 صفحه گردآوری شده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }