آیدی نوین - دانلود رایگان عکس و مکث زیست شناسی جامع کنکور تجربی سری مینی میکرو طلایی

دانلود رایگان عکس و مکث زیست شناسی جامع کنکور تجربی سری مینی میکرو طلایی

کتاب-عکس-و-مکث-زیست-شناسی-جامع-کنکور-تجربی-سری-مینی-میکرو-طلایی-نظام-جدید-گاج

برای خرید کامل کتاب عکس و مکث زیست شناسی جامع کنکور تجربی سری مینی میکرو طلایی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان عکس و مکث زیست شناسی جامع کنکور تجربی سری مینی میکرو طلایی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

مؤلفان در کتاب مینی میکرو طلایی “عکس و مکث زیست کنکور” به بررسی و بیان نکات تصاویر زیست دهم، یازدهم و دوازدهم پرداخته‌اند و داوطلبان گرامی می‌توانند با تهیه‌ی جلد مکمل این کتاب (متن و مکث زیست کنکور) به آموزش مباحث مهم و کاربردی زیست در کنکور دست پیدا کنند. چینش مباحث در کتاب پیش رو به‌صورت پایه‌به‌پایه و فصل‌به‌فصل (نه موضوع به موضوع) بوده و شامل کادرها و نمودارهایی است که جمع‌بندی مطالب را برای داوطلبان آسان می‌کند. هر بخش از این کتاب به چند قسمت تقسیم شده که در ادامه، این قسمت‌ها به شما معرفی خواهد شد. مؤلفان در بخش Picture با ارائه‌ی اَشکال و تصاویر کتاب درسی و بیان نکات پنهان در آن، به داوطلبان در به دست آوردن تسلط هر چه بیشتر به این مباحث کمک می‌کنند. مؤلفان در ادامه با ارائه‌ی بخش Mini Box به بیان نکات مهم و کنکوری در قالب جدول و جملاتی با قرار دادن واژه‌ی کلیدی در جای خالی پرداخته‌‌اند؛ به‌این‌ترتیب این کلمات کلیدی در ذهن داوطلب ثبت شده و سریع‌تر آن‌ را به خاطر می‌سپارد. پاسخ این جاهای خالی در ادامه‌ی همان قسمت و با عنوان Key Words بیان شده است. 

کتاب پیش رو با همکاری مشترک مهدی ضرغام، سوگل فرقانی و علی‌اکبر ظهری گردآوری شده و شامل تصاویر و نکات زیست‌شناسی سال دهم، یازدهم و دوازدهم می‌شود.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }