آیدی نوین - دانلود رایگان علوم و فنون ادبی دوازدهم خیلی سبز

دانلود رایگان علوم و فنون ادبی دوازدهم خیلی سبز

کتاب-تست-علوم-و-فنون-ادبی-دوازدهم-انسانی-خیلی-سبز-scaled

برای خرید کامل کتاب علوم و فنون ادبی دوازدهم خیلی سبز با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان علوم و فنون ادبی دوازدهم خیلی سبز به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

  • آن چه درسنامه علوم و فنون ادبی دوازدهم خیلی سبز را متمایز می کند آموزشی و تست محور بودن آن است؛ یعنی علاوه بر این که مطالب را آموزش داده ایم، به طور خاص به چگونگی پاسخ دادن به تیپهای مختلف تستی و تکنیکهای آن هم پرداخته ایم؛ به عنوان مثال در بخش آرایه ها و عروض علاوه بر تفهیم کامل مباحث و مثال های متعدد، به دام های آموزشی و روش رد گزینه نیز پرداخته ایم تا دانش آموزان بتوانند با دید طراحان تست با پرسش ها روبه رو شوند (در بعضی از دروس مهم در درس نامه تستهایی آمده است که با شیوه تست زنی به آنها پاسخ گفته ایم.)
  • بخش «کنکور باکس» در انتهای درسنامه ها، به طور کامل بر توانایی های تست زنی در کنکور متمرکز شده اند. مثلا در درس ایهام لیستی از لغات پرتکرار ایهام ساز ارائه شده است، در درس مربوط به اختیارات شاعری تکنیکهای طلایی و خلاصه پاسخ دادن به تست هایی با موضوع اختیارات، در دروس تاریخ ادبیات و سبک شناسی جداول خلاصه سازی نکات مهم و ..

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }