آیدی نوین - دانلود رایگان زیست شناسی یازدهم تجربی سری میکرو طبقه بندی

دانلود رایگان زیست شناسی یازدهم تجربی سری میکرو طبقه بندی

کتاب-زیست-شناسی-یازدهم-تجربی-میکرو-طبقه-بندی-گاج-scaled

برای خرید کامل کتاب زیست شناسی یازدهم تجربی سری میکرو طبقه بندی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان زیست شناسی یازدهم تجربی سری میکرو طبقه بندی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

این کتاب شامل سه قسمت درس‌نامه‌، تست و پاسخ‌نامه است. چینش مطالب به این صورت بوده که نخست، درس‌نامه‌ی هر گفتار و پس‌ازآن سؤالات آن بخش بیان شده است. پس از پایان همه‌ی درس‌نامه‌ها و تست‌ها، پاسخ‌نامه‌ی تشریحی قرار دارد. در این کتاب علاوه بر متن اصلی درس‌نامه، قسمت‌هایی با عنوان «یادآوری» و «نکته» ارائه شده تا به‌این‌ترتیب هیچ مطلبی از قلم نیفتد. در این کتاب تعداد زیادی شکل اعم از اَشکال داخل و خارج کتاب ارائه شده است. تمامی تصاویر کتاب درسی در قالب سؤالات گوناگون مطرح شده‌ و نکات تمامی آن‌ها نیز در داخل کادر نکات شکل و درس‌نامه‌ها ذکر شده است؛ اما شکل‌هایی که خارج از کتاب هستند، فقط در درس‌نامه و پاسخ‌نامه به‌منظور درک بهتر مفاهیم درسی مطرح شده‌اند. در این کتاب بانک تست پرباری اعم از سراسری و تألیفی ارائه شده تا دانش‌آموزان با تکیه بر آن تست‌ها متوجه ایرادات علمی خود شده و درصدد رفع آن نواقص برآیند. برای آن دسته از دانش‌آموزانی که از نظر زمان، فرصت کافی برای بررسی تمامی پرسش‌های کتاب را ندارند نیز تعدادی از تست‌ها به‌صورت منتخب ارائه شده است. همچنین مؤلف در این کتاب درجه‌ی دشواری تست‌ها را با سه رنگ مختلف مشخص نموده است. پاسخ‌نامه‌ی تشریحی این کتاب، به‌صورت کامل تمامی گزینه‌ها و صورت سؤال‌ها را بررسی کرده و این‌گونه به دانش‌آموز در تسلط هرچه بیشتر به مباحث درسی، کمک شایانی می‌نماید. کتاب میکرو “زیست‌شناسی یازدهم” توسط دکتر حمیدرضا زارع در 688 صفحه گردآوری شده و انتشارات بین‌المللی گاج نیز آن را منتشر کرده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }