آیدی نوین - دانلود رایگان زیست شناسی دوازدهم تجربی جلد آموزش سری میکرو طبقه بندی

دانلود رایگان زیست شناسی دوازدهم تجربی جلد آموزش سری میکرو طبقه بندی

زیست-دوازدهم-میکرو-طبقه-بندی-گاج-جلد-2-آموزش-

برای خرید کامل کتاب زیست شناسی دوازدهم تجربی جلد آموزش سری میکرو طبقه بندی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان زیست شناسی دوازدهم تجربی جلد آموزش سری میکرو طبقه بندی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

میکرو زیست‌شناسی دوازدهم تجربی، از بخش‌های مختلف و گوناگونی تشکیل شده که مهم‌ترین و اصلی‌ترین قسمت آن را می‌توان بخش درس‌نامه دانست. این قسمت، دربردارنده‌ی همه‌ی مطالب و مفاهیم مربوط به کتاب درسی بوده و پیش از خواندن هر بخش دیگری از کتاب، ابتدا باید این قسمت را بخوانید. مؤلف در بخش آیکون‌ها تعدادی میان‌بر، ویژه‌ی داوطلبانی که می‌خواهند درصد بالاتری را در کنکور به‌دست آورند، بیان کرده است. در این بخش نکات مفهومی، تمرین و سؤال، نکات ترکیبی با فصل‌های قبلی و بعدی با عنوان «آنچه گذشت» و «آنچه خواهیم خواند»، یادآوری نکات لازم از علوم متوسطه اول، مثال و مقایسه نیز ارائه شده است. همچنین در این کتاب مؤلف کادر‌های اصلی با عناوین «همه‌چیز درباره‌ی»، «جمع‌بندی»، «مقایسه» و «فعالیت کتاب درسی» برای آ‌سان‌ و سریع رسیدن داوطلبان به اهداف‌شان، آورده است. داوطلبان گرامی می‌توانند با مطالعه و بررسی صفحات طلایی و کادرهای طلایی (جمع‌بندی) به چکیده‌ی نکات مهم و کنکوری دست پیدا کنند. این بخش دربردارنده‌ی قسمت‌های مختلفی چون «شکل‌ها»، «عبارت‌نامه»، «قیدنامه» و «تایم لاین» است. یکی از مشکلاتی که داوطلبان کنکور در درس زیست‌شناسی دارند، بررسی کلماتی‌ است که به‌صورت غیرمنطقی و غیرعلمی وارد کتاب‌های درسی شده‌اند؛ به‌این‌منظور در پایان هر فصل یک واژه‌نامه قرار گرفته که در آن معادل قدیم و جدید هر کلمه همراه با معادل لاتین و توضیح خلاصه‌ای از آن اصطلاح بیان شده است. در آغاز هر فصل نیز صفحه‌ای با عنوان مشاوره‌نامه‌ی زیستی قرار دارد که دانش‌آموزان در آن می‌توانند اطلاعاتی نظیر معرفی فصل، تخمین تعداد سؤالات، نوع سؤالات، روش مطالعه‌، زمان و مقدار مناسب مطالعه و اولویت‌بندی مباحث براساس درس‌نامه‌ها، گفتارها، موضوع مبحث و شکل‌های کتاب درسی مربوط به آن فصل را بررسی کنند. در کتاب پیش رو تعداد زیادی شکل اعم از اشکال داخل و خارج کتاب ارائه شده است. تمامی تصاویر کتاب درسی در قالب سؤالات گوناگون مطرح شده‌ و نکات تمامی آن‌ها نیز در داخل کادر نکات شکل و درس‌نامه‌ها ذکر شده است. دانش‌آموزان باید این نکته را مدنظر داشته باشند که می‌توانند پس از مطالعه‌ی کتاب پیش رو، برای زدن تست از جلد بانک تست زیست دوازدهم استفاده کنند. میکرو آموزش “زیست‌شناسی دوازدهم” توسط  دکتر حمیدرضا زارع در 416 صفحه گردآوری شده و انتشارات بین‌المللی گاج نیز آن‌را منتشر نموده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }