آیدی نوین - دانلود رایگان زیست شناسی دوازدهم تجربی جلد بانک تست سری میکرو طبقه بندی

دانلود رایگان زیست شناسی دوازدهم تجربی جلد بانک تست سری میکرو طبقه بندی

زیست-دوازدهم-میکرو-طبقه-بندی-گاج-جلد-1-تست-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب زیست شناسی دوازدهم تجربی جلد بانک تست سری میکرو طبقه بندی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان زیست شناسی دوازدهم تجربی جلد بانک تست سری میکرو طبقه بندی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

جلد بانک تست «میکرو زیست‌شناسی دوازدهم تجربی» دربردارنده‌ی حدود 1200 پرسش چهارگزینه‌ای همراه با پاسخ‌های تشریحی است. داوطلبان گرامی می‌توانند با تهیه‌ی جلد آموزش، به درس‌نامه‌های این مباحث دست پیدا کنند. در این کتاب بانک تست پرباری اعم از سراسری و تألیفی بیان شده تا دانش‌آموزان با تکیه بر آن تست‌ها متوجه ایرادات علمی خود شوند و درصدد رفع آن نواقص برآیند. همچنین مؤلفان در بخش پاسخ‌نامه‌ی تشریحی برای برخی از تست‌های موردنیاز، سایر گزینه‌ها را نیز بررسی کرده‌اند و علت نادرستی آن‌ها را واکاوی نموده‌اند. داوطلبان گرامی می‌توانند با مطالعه و بررسی کادرهای «نکته» به چکیده‌ی مطالب مهم و کنکوری دست پیدا کنند. جلد بانک تست میکرو “زیست‌شناسی دوازدهم” با همکاری مشترک دکتر حمیدرضا زارع و دکتر امیرمحمد خورسندی‌نژاد گردآوری شده و توسط انتشارات بین‌المللی گاج در 576 صفحه چاپ شده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }