آیدی نوین - دانلود رایگان ریاضی و آمار دهم انسانی سری سیر تا پیاز

دانلود رایگان ریاضی و آمار دهم انسانی سری سیر تا پیاز

کتاب-ریاضی-و-آمار-دهم-انسانی-سیر-تا-پیاز-گاج-scaled

برای خرید کامل کتاب ریاضی و آمار دهم انسانی سری سیر تا پیاز با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان ریاضی و آمار دهم انسانی سری سیر تا پیاز به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

در ابتدای کتاب “سیر تا پیاز ریاضی و آمار دهم” بخش «درس‌نامه» وجود دارد. این قسمت از کتاب، در قالب مثال‌های متنوع به توضیحی جامع، از موضوع درس می‌پردازد. مؤلفان در ادامه، با ارائه‌ی حجم وسیع و متنوعی از سؤالات چهارگزینه‌ای، دانش‌آموزان را به چالش دعوت می‌کنند. بخش پایانی کتاب‌های «سیر تا پیاز» مجموعه‌ای کامل از سؤالات تشریحی (امتحانات پایان‌ترم) هر پایه‌ی تحصیلی است. در واقع می‌توانید با تهیه‌ی این کتاب با یک تیر سه نشان زده و به‌صورت هم‌زمان مجموعه‌ای کامل از درس‌نامه‌های تشریحی، تست‌های کلیدی و همچنین بانکی از سؤالات ویژه و کاربردی را در اختیار داشته باشید.

کتاب «سیر تا پیاز ریاضی و آمار دهم» می‌تواند نقشی کلیدی در بهبود روند مطالعاتی دانش‌آموزان این پایه ایفا کند. این کتاب با حجم بالایی از اطلاعات و آزمون‌ها انتخابی مفید برای دانش‌آموزان این پایه خواهد بود.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }