آیدی نوین - دانلود رایگان ریاضی جامع کنکور تجربی جلد 1 سری میکرو طبقه بندی

دانلود رایگان ریاضی جامع کنکور تجربی جلد 1 سری میکرو طبقه بندی

ریاضی-جامع-تجربی-میکرو-طبقه-بندی-گاج-آریان-حیدری-جلد-1

برای خرید کامل کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی جلد 1 سری میکرو طبقه بندی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان ریاضی جامع کنکور تجربی جلد 1 سری میکرو طبقه بندی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

کتاب بانک تست «ریاضی تجربی جامع کنکور» از سری کتاب های میکروطبقه‌بندی، شامل مطالب مرتبط با ریاضی پایه‌ی دهم، یازدهم و دوازدهم بوده که برای داوطلبان کنکور 1401 تالیف شده است. دانش‌آموزان عزیز می‌توانند با تهیه‌ی جلد مکمل این عنوان به درس‌نامه و آموزش این مباحث دسترسی داشته باشند. این کتاب به ارائه‌ی بانک تست پربار (سراسری و تالیفی) پرداخته و به‌صورت کاربردی مجموعه‌ای کامل و کارآمد را در اختیار دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور تجربی قرار داده است. این موقعیت در اختیار شما قرار گرفته که با تکیه بر پاسخ‌نامه‌ تشریحی نقاط ضعف خود را شناخته و برای تقویت آن‌ها تلاش کنید. همچنین مولفان به‌دلیل رفع هرگونه ابهام از ذهن داوطلبان، سایر گزینه‌های نادرست را نیز برای تست‌های مورد نیاز بررسی کرده‌اند.

کتاب «بانک تست میکرو ریاضیات جامع کنکور تجربی» با همکاری مشترک علی منصف شکری و سجاد عظمتی با سرپرستی و کارشناسی ارشد علمی آریان حیدری در 768 صفحه گردآوری شده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }