آیدی نوین - دانلود رایگان دین و زندگی یازدهم سری سیر تا پیاز

دانلود رایگان دین و زندگی یازدهم سری سیر تا پیاز

کتاب-دین-و-زندگی-یازدهم-سیر-تا-پیاز-گاج-scaled

برای خرید کامل کتاب دین و زندگی یازدهم سری سیر تا پیاز با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان دین و زندگی یازدهم سری سیر تا پیاز به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

 هر درس در این کتاب با «درس‌نامه» آغاز می‌شود. این بخش شامل شرح کامل درس با طبقه‌بندی جدید بوده که در آن آیات، روایات و پیام آن، اندیشه و تحقیق، بررسی و فعالیت کلاسی به منظور تسلط کافی دانش‌آموزان آورده شده است. مولف در ادامه، با ارائه‌ی حجم وسیع و متنوعی از سوالات تشریحی به همراه پاسخ‌نامه، تلاش نموده تا دانش‌آموز را برای آزمون‌های تشریحی آماده کند. در بخش آخر هر درس سوالات تستی مناسب به همراه پاسخ تشریحی ارائه شده که به تسلط هر چه بیشتر دانش‌آموزان بر روش‌های تستی می‌افزاید. در واقع می‌توانید با تهیه‌ی این کتاب با یک تیر سه نشان زده و به‌صورت هم‌زمان مجموعه‌ای کامل از تعریف‌های تشریحی، آزمون‌های کلیدی و همچنین بانکی از تست‌های ویژه و کاربردی را در اختیار داشته باشید. کتاب سیر تا پیاز دین و زندگی یازدهم می‌تواند نقش موثری در بهبود روند مطالعاتی دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌های ریاضی و تجربی داشته باشد. این کتاب که توسط انتشارات بین‌المللی گاج منتشر شده، با حجم بالای اطلاعات و آزمون‌ها، انتخابی مفید و مناسب برای دانش‌آموزان این پایه خواهد بود.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }