آیدی نوین - دانلود رایگان دین و زندگی کامل جامع کنکور انسانی جلد 1 سری میکرو طلایی

دانلود رایگان دین و زندگی کامل جامع کنکور انسانی جلد 1 سری میکرو طلایی

دین-و-زندگی-کامل-جامع-انسانی-میکرو-طلایی-گاج-جلد-1-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب دین و زندگی کامل جامع کنکور انسانی جلد 1 سری میکرو طلایی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان دین و زندگی کامل جامع کنکور انسانی جلد 1 سری میکرو طلایی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

جلد بانک تست میکرو طلایی «دین و زندگی کامل انسانی کنکور» به بیان تست‌های کاربردی این درس همراه با پاسخ‌نامه‌ی تشریحی، برای پایه‌‌های دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌‌ی انسانی پرداخته است. داوطلبان گرامی می‌توانند با تهیه‌ی جلد دوم این کتاب به درس‌نامه و آموزش این مباحث دست پیدا کنند و سپس با بررسی بانک جامع پرسش‌های چهارگزینه‌ای که در جلد پیش رو (جلد1) بیان شده، آموخته‌های خود را بسنجند. مطالب این کتاب به‌صورت پایه به پایه و درس به درس چیدمان شده است. در کتاب حاضر بیش از 3700 تست اعم از سراسری و تألیفی بیان شده که به تسلط هر چه بیشتر داوطلبان کنکور سراسری و آزمون‌های آزمایشی بر مباحث می‌افزاید. همچنین مؤلفان در این جلد به‌منظور زدودن ابهامات ذهنی داوطلبان، پاسخ‌نامه‌ی تشریحی تمامی سؤالات را بیان کرده‌اند. همچنین آن‌ها در بین تست‌های تالیفی و سراسری این کتاب، تست‌های ترکیبی با دروس قبلی و بعدی را هم پیوست نموده‌اند. شایان‌ذکر است که داوطلبان گرامی در صورتی‌که برای زدن تست‌های یک درس، فرصت کافی ندارند می‌توانند با اتکا به حل سوالاتی که با علامت «*» مشخص شده، مهم‌ترین نکات درس را یک‌بار دوره نمایند. به دانش‌آموزانی که تمایل به کار با سوالات سخت‌تر برای بالاتر بردن سطح علمی و مهارت خود هستند، توصیه می‌شود با زدن تست‌هایی که با علامت بمب در پاسخ‌نامه‌ مشخص شده‌اند، دانش خود را محک بزنند.

کتاب پیش رو با همکاری مرتضی محسنی‌ کبیر و محمد رضایی‌بقاء در 640 صفحه گردآوری شده و انتشارات بین‌المللی گاج نیز آن را به چاپ رسانده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }