آیدی نوین - دانلود رایگان دین و زندگی کامل جامع کنکور انسانی جلد ۲ سری میکرو طلایی

دانلود رایگان دین و زندگی کامل جامع کنکور انسانی جلد ۲ سری میکرو طلایی

دین-و-زندگی-کامل-جامع-انسانی-میکرو-طلایی-گاج-جلد-2-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب دین و زندگی کامل جامع کنکور انسانی جلد ۲ سری میکرو طلایی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان دین و زندگی کامل جامع کنکور انسانی جلد ۲ سری میکرو طلایی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

جلد دوم کتاب میکرو طلایی «دین و زندگی کامل کنکور» به واکاوی مباحث این درس برای پایه‌‌های دهم، یازدهم و دوازدهم رشته انسانی پرداخته است. داوطلبان گرامی می‌توانند پس از بررسی درس‌نامه در این جلد، با تکیه بر بانک تست جامع همراه با پاسخ‌نامه‌ی تشریحی که در جلد اول (جلد مکمل) بیان شده، آموخته‌های خود را بسنجند. مطالب این کتاب به‌صورت پایه به پایه و درس به درس (و نه موضوع به موضوع) چیدمان شده است. هر درس در این کتاب از بخش‌های مختلفی چون «چشم‌انداز»، «مشاوره»، «سبک مطالعه»، «ساختار کلی درس»، «ایستگاه آیه»، «ایستگاه حدیث»، «ایستگاه شعر»، «ایستگاه روایت تاریخی»، «نکته راهبردی»، «مرور سریع»، «پاسخ‌گویی به تمام سوالات کتاب درسی»، «رابطه‌ی علی و معلولی»، «اصطلاحات و مفاهیم کلیدی»، «رویکردی جدید به موضوع و حفظ آیات»، «رویکردی جدید به موضوع و حفظ احادیث»، «درس در یک نگاه» و «پاورقی‌ها» تشکیل شده است.

کتاب پیش رو با همکاری مشترک مرتضی محسنی‌ کبیر و محمد رضایی‌بقاء در 432 صفحه گردآوری شده و انتشارات بین‌المللی گاج نیز آن را به چاپ رسانده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }