آیدی نوین - دانلود رایگان دین و زندگی دوازدهم سری سیر تا پیاز

دانلود رایگان دین و زندگی دوازدهم سری سیر تا پیاز

کتاب-دین-و-زندگی-دوازدهم-سیر-تا-پیاز-گاج-scaled

برای خرید کامل کتاب دین و زندگی دوازدهم سری سیر تا پیاز با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان دین و زندگی دوازدهم سری سیر تا پیاز به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

هر درس در این کتاب با «درس‌نامه» آغاز می‌شود. این بخش شامل شرح کامل درس با طبقه‌بندی جدید بوده که در آن آیات، روایات و پیام آن، اندیشه و تحقیق، بررسی و فعالیت کلاسی به‌منظور تسلط کافی دانش‌آموزان آورده شده است. مؤلفان در ادامه، با ارائه‌ی حجم وسیع و متنوعی از سؤالات تستی به همراه پاسخ‌نامه، تلاش نموده‌اند تا دانش‌آموز را برای آزمون‌های چهارگزینه‌ای آماده کنند. در بخش آخر کتاب پیش رو پرسش‌های تشریحی مناسب همراه با پاسخ ارائه شده که به تسلط هرچه بیشتر دانش‌آموزان بر سوالات امتحانی می‌افزاید. در واقع می‌توانید با تهیه‌ی این کتاب با یک تیر سه نشان زده و به‌صورت هم‌زمان مجموعه‌ای کامل از درس‌نامه‌های تشریحی، تست‌های ویژه و کاربردی و همچنین بانکی از آزمون‌های تشریحی را در اختیار داشته باشید. کتاب سیر تا پیاز دین و زندگی دوازدهم می‌تواند نقش مؤثری در بهبود روند مطالعاتی دانش‌آموزان این پایه‌ داشته باشد. این کتاب با حجم بالای اطلاعات و آزمون‌ها، انتخابی مفید و مناسب برای دانش‌آموزان دوازدهم خواهد بود.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }