آیدی نوین - دانلود رایگان دین و زندگی دهم سری سیر تا پیاز

دانلود رایگان دین و زندگی دهم سری سیر تا پیاز

کتاب-دین-و-زندگی-دهم-سیر-تا-پیاز-گاج-scaled

برای خرید کامل کتاب دین و زندگی دهم سری سیر تا پیاز با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان دین و زندگی دهم سری سیر تا پیاز به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

در آغاز تمام کتاب‌های سیر تا پیاز فصلی به نام «درس‌نامه» وجود دارد. این قسمت از کتاب، در قالب مثال‌های متنوع به ارائه‌ی توضیحی جامع از موضوع درس می‌پردازد. در این بخش معانی، مفهوم و پیام آیات بررسی و بیان شده است. مؤلف در ادامه، با ارائه‌ی حجم وسیع و متنوعی از نمونه سؤالات امتحانی، دانش‌آموز را به چالش می‌کشد. بخش آخر کتاب‌های «سیر تا پیاز» بانکی کامل از پرسش‌های چهارگزینه‌ای برای هر درس است. در واقع می‌توانید با تهیه‌ی این کتاب با یک تیر سه نشان زده و به‌صورت هم‌زمان مجموعه‌ای کامل از درس‌نامه‌های تشریحی، نمونه سؤالات امتحانی و همچنین بانکی از تست‌های ویژه و کاربردی را در اختیار داشته باشید. مؤلف در این اثر با پیوست دو درس ویژه‌ی دانش‌آموزان دهم انسانی به پایان کتاب، آن را برای همه‌ی رشته‌ها (ریاضی، تجربی و انسانی) قابل‌ استفاده کرده است. 

کتاب سیر تا پیاز دین و زندگی دهم توسط انتشارات بین‌المللی گاج در 208 صفحه چاپ شده و می‌تواند نقش کلیدی در بهبود روند مطالعاتی دانش‌آموزان پایه‌ی دهم داشته باشد. این کتاب با حجم بالای اطلاعات و آزمون‌ها، انتخابی مفید و مناسب برای دانش‌آموزان این پایه خواهد بود.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }