آیدی نوین - دانلود رایگان دین و زندگی جامع کنکور جلد 2 سری میکرو طبقه بندی

دانلود رایگان دین و زندگی جامع کنکور جلد 2 سری میکرو طبقه بندی

کتاب-دین-و-زندگی-جامع-میکرو-طبقه-بندی-جلد-2-گاج-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب دین و زندگی جامع کنکور جلد 2 سری میکرو طبقه بندی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان دین و زندگی جامع کنکور جلد 2 سری میکرو طبقه بندی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

آیا شما نیز آوازه‌ی کتاب میکرو دین و زندگی گاج را شنیده‌اید؟ به‌جرأت می‌توان گفت شناخته‌شده‌ترین و پرطرفدارترین کتاب تست برای درس دین و زندگی، کتاب حاضر است؛ کتابی که پیشنهاد بیشتر معلمان، مشاوران و نفرات برتر کنکور بوده و هست. کتاب «میکرو دین و زندگی جامع کنکور» به‌بیان مباحث این درس برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم پرداخته که مطالب آن به‌صورت پایه به پایه و درس به درس چیدمان شده است. داوطلبان با مطالعه‌ی بخش درس‌نامه و آموزش (جلد1) بر مباحث و نکات این درس مسلط خواهند شد؛ دانش‌آموزان می‌توانند پس از بررسی درس‌نامه، با تکیه بر بانک جامع پرسش‌های چهارگزینه‌ای (جلد1) آموخته‌های خود را بسنجند. حال نوبت آن می‌رسد که دانش‌آموزان با بررسی پاسخ تشریحی تمامی سؤالات (کتاب پیش رو) تسلط خود را بر مباحث افزایش دهند. همچنین مؤلف در این بخش برای تست‌های مورد نیاز به بررسی سایر گزینه‌های نادرست نیز پرداخته‌ است

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }