آیدی نوین - دانلود رایگان درک مطلب و کلوز تست زبان انگلیسی جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی

دانلود رایگان درک مطلب و کلوز تست زبان انگلیسی جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی

کتاب-درک-مطلب-زبان-انگلیسی-و-کلوز-تست-جامع-کنکور-مینی-میکرو-طلایی-گاج-scaled

برای خرید کامل کتاب درک مطلب و کلوز تست زبان انگلیسی جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان درک مطلب و کلوز تست زبان انگلیسی جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

همانطور که می‌دانیم، درک مطلب و کلوز تست یکی از مهم‌ترین بخش‌های درس زبان انگلیسی در کنکور هستند. اهمیت این بخش‌ها از دو لحاظ است، نخست آن‌که این بخش‌ها بیشترین تعداد سوالات درس زبان را به خود اختصاص می‌دهند و دوم این که بسیاری از دانش‌آموزان در پاسخ دادن به سوالات این بخش‌ها با مشکل مواجه هستند. این کتاب شامل 40 متن کلوز تست و 60 درک مطلب بوده که همه مرتبط با مطالب کتاب‌های انگلیسی دوره‌ی دوم متوسط (دهم، یازدهم و دوازدهم) است. تعدادی از متن‌ها، تألیفی و بیشتر آن‌ها از کنکورهای سراسری سال‌های گذشته هستند. در ضمن واژگان ضروری هر متن (خارج از کتاب درسی) با توجه به سطح دشواری آن در کنار متن در جدولی ارائه شده تا در صورت لزوم به آن مراجعه کنید. قطعا با مطالعه‌ی بخش آموزش و خواندن متن‌ها و پاسخ دادن به سوال‌ها، آمادگی لازم جهت شرکت در آزمون‌های آزمایشی و کنکور را کسب خواهید کرد.

کتاب مینی میکرو طلایی درک مطلب انگلیسی کنکور توسط سعید ابراهیمی در 320 صفحه گردآوری شده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }