آیدی نوین - دانلود رایگان حفظیات زمین شناسی جامع کنکور + مسائل سری مینی میکرو طلایی

دانلود رایگان حفظیات زمین شناسی جامع کنکور + مسائل سری مینی میکرو طلایی

کتاب-حفظیات-زمین-شناسی-مینی-میکرو-طلایی-گاج-scaled

برای خرید کامل کتاب حفظیات زمین شناسی جامع کنکور + مسائل سری مینی میکرو طلایی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان حفظیات زمین شناسی جامع کنکور + مسائل سری مینی میکرو طلایی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

در درس زمین‌شناسی برخی مباحث هستند که داوطلبان چاره‌ای جز حفظ کردن آن‌ها ندارند. این مباحث در همه‌ی کتاب‌های کنکوری برای این درس، به‌صورت پراکنده وجود دارند. گردآوری آن‌ها در یک جلد جداگانه علاوه بر این‌که باعث راحتی مطالعه آن‌ها می‌شود، تمرکز داوطلبان را در این بخش، افزایش می‌دهد. انتشارات بین‌المللی گاج با در نظر گرفتن این مورد دست به تألیف کتاب پیش رو زده است. مطالب در این کتاب در سه بخش آموزش، تست و آزمون جامع طبقه‌بندی ‌شده است. در این کتاب تلاش مؤلف بر این بوده که تمام مطالب حفظی موجود در کتاب درسی با بیانی صریح و شیوا و با توضیحات مناسب ارائه گردد. همچنین مؤلف به جهت کامل شدن اثر پیش رو، به ارائه‌ی تست‌های دوگزینه‌ای و چهارگزینه‌ای تألیفی و سراسری همراه با پاسخ‌نامه پرداخته است. در پایان کتاب نیز به‌منظور سنجش نهایی آموخته‌های داوطلبان، سه آزمون جامع همراه با پاسخ تشریحی پیوست شده است. 

کتاب مینی میکرو طلایی «حفظیات زمین‌شناسی کنکور» توسط بهروز یحیی در 224 صفحه گردآوری‌ شده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }